جزئیات جدیدی از عنوان ترس و بقای The Thing Remastered از طریق مصاحبه‌ای با SyFy Wire و پیش از عرضه در سال جاری میلادی منتشر شده است.

مارک اتکینسون (Mark Atkinson)، کارگردان اصلی بازی، پیش‌تر تایید کرده بود که سیستم infections از پیش تعیین شده از بازی حذف می‌شوند، اما این تنها بخشی از تغییرات است.

نسخه ریمستر شامل بیش از ۱۵۰۰ تغییر در کدهای بازی و ۲۰۰۰ بهبود در بخش طراحی هنری و مراحل است. در حالی که قبلاً تغییراتی مانند نورپردازی به‌روز شده، مدل‌های کاراکترها، جلوه‌های محیطی، سایه‌ها و موارد دیگر را دیده‌ایم، این بازی تغییرات زیادی در زمینه بهبود تجربه کاربری نیز دارد. از جمله این تغییرات می‌توان به افزایش تعداد آیتم‌های سلامتی و مهمات اشاره کرد. اتکینسون توضیح داده است که هدف آن‌ها رفع مشکلاتی بوده که بازیکنان در گذشته با کمبود مهمات مواجه می‌شدند.

سیستم سلامتی بازی نیز اکنون بخشنده‌تر است و مبارزه با باس‌فایت‌ها به جای تکیه بر سختی گیمپلی، به مهارت بازیکنان وابسته شده است. هنوز مشخص نیست که سیستم سختی جدید که پیش‌تر به آن اشاره شده بود، چه نقشی در این تغییرات دارد، اما ممکن است در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. به ویژه این که نمایش بعدی The Thing Remastered را در PC Gaming Show: Most Wanted در تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) خواهیم دید.

نسخه بازسازی شده The Thing برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir