Immortals of Aveum نوید یک شوتر اول شخص جادویی با داستانی جذاب را می‌داد که در نهایت به یک شکست تبدیل شد. حال رئیس استودیوی سازنده‌ی بازی درباره دلایل شکست این بازی صحبت می‌کند.

در زمان معرفی بازی Immortals of Aveum، به نظر می‌رسید که با عنوانی قدرتمند و موفق روبه‌رو هستیم اما متاسفانه با عرضه‌ی بازی متوجه شدیم که این عنوان آنگونه‌ای که ناشر بازی انتظار داشته، موفق عمل نکرده است؛ بازی در بخش فروش و امتیازات نسبتا ضعیف عمل کرد و باعث شد تا شرکت سازنده‌ی بازی نیمی از کارکنان آن را اخراج کند.

طی آخرین مصاحبه‌ی برت رابینز (Bret Robbins)، رئیس استودیوی اسندنت (Ascendant Studios)، با ویندوز سنترال (Widnows Central)، او اعلام کرد که تبلیغات ضعیف این شرکت، در کنار زمان‌‌بندی فشرده‌ی دیگر بازی‌ها، باعث شد تا این عنوان فروش بسیار کمی داشته باشد.

او در ادامه گفت:

ما در موقعیتی نبودیم که بتوانیم بازی را با تاخیر منتشر کنیم یا آن را زودتر از زمان گفته شده در دسترس قرار دهیم. چون در هر لحظه مبلغ زیادی برای بازی پرداخت شده بود و به تاخیر انداختن یا زود عرضه کردن بازی باعث شکست قطعی آن می‌شد.

البته اگر نگاهی به جدول عرضه‌ی بازی‌های چند ماه اخیر داشته باشیم متوجه می‌شویم که رابینز حرف درستی میزند و طی ماه‌های اخیر شاهد عرضه عنوان‌های بسیار موفقی بوده‌ایم. بازی‌های مانند Baldur’s Gate 3 ،Alan Wake 2 ،Resident Evil 4 و Starfield در کنار چندین عنوان دیگر همگی باعث می‌شوند تا عناوینی با تبلیغات ضعیف فروش خوبی نداشته باشند.

طبیعتا عرضه‌ی یک عنوان جدید، مخصوصا اگر استودیوی تازه کاری باشید و بخواهید صدای بازی شما در میان صدها عنوان دیگر شنیده شود، بسیار چالش‌برانگیز است.

این بازی اخیرا چندین آپدیت مختلف دریافت کرده است که به آن New Game Plus و محتوای پس از اتمام بازی اضافه می‌کند.

Immortals of Aveum هم اکنون برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

source

توسط funkhabari.ir