رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مدیرعامل استودیوی گیرباکس (Gearbox)، در جریان پنل اختصاصی PAX East اعلام کرد که بازی Borderlands 4 نسبت به نسخه‌های پیشین خود، تجربه‌ای بسیار گسترده‌تر ارائه خواهد داد.

طبق گزارش GamesRadar، پیچفورد در مورد دنیای Borderlands 4، آن را بزرگترین جهان ساخته شده در آثار گیرباکس توصیف کرد. او همچنین افزود که دنیای بازی یکپارچه و بدون هیچگونه صفحه بارگذاری است.

مدیرعامل گیرباکس به میزان آزادی عمل بازیکنان در Borderlands ۴ اشاره کرد و اظهار داشت تقریباً هرآنچه که در محیط دیده می‌شود، تنها بخشی از پس‌زمینه‌ بصری نیست و قابل کاوش است.

پیچفورد به جنبه‌های دیگر Borderlands 4 از جمله حذف Minimap از رابط کاربری بازی پرداخت. او با اشاره به وسعت چشمگیر دنیای بازی اظهار داشت که استفاده از مینی‌مپ برای پیمایش در چنین محیط بزرگی، ابزار مناسبی نیست.

وی در این باره گفت:

بخش زیادی از کارهایی که انجام می‌دهید ممکن است در محدوده‌ محلی باشند، اما بسیاری از اهداف و فعالیت‌هایی که می‌خواهید دنبال کنید، در فاصله‌های دور قرار دارند. نقشه‌های محلی برای مسیریابی در چنین شرایطی مناسب نیستند، به‌ویژه هنگامی که چندین هدف همزمان در فواصل دور دارید، یک قطب‌نما می‌تواند در این شرایط کمک بزرگی باشد.

او همچنین تأکید کرد که این تصمیم بخشی از رویکرد طراحی جدید Gearbox است که در آن بازیکنان به جای خیره شدن مداوم به مینی‌مپ، توجه بیشتری به خود بازی داشته باشند. با این حال، پیچفورد اشاره کرد که نقشه‌ اصلی همچنان از طریق منوی بازی در دسترس خواهد بود.

بازی Borderlands 4 در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۱ شهریور ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ ۲ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir