هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) میگوید: «عرضه Armored Core 6 موفقیتآمیز به شمار میرود. از طرف دیگر، همهچیز بینقص نبود و هنوز جا برای بهتر کردن آن وجود دارد؛ بنابراین من قصد ندارم در این نقطه متوقف شوم».
پس از بیش از یک دهه شگفتانگیز با بازیهای Soulslike که یک ژن خاص را تعریف کردند، سال گذشته، استودیوی فرامسافتور (FromSoftware) فرنچایز Armored Core را با Armored Core 6: Fires of Rubicon بازگرداند. این عنوان اکشن-مکانیکی، مورد تحسین گسترده منتقدان و مخاطبان قرار گرفت؛ اما آیا انتظار برای بازی بعدی این سری به اندازه Armored Core 6 خواهد بود؟ هنوز چیزهای زیادی برای دیدن باقی مانده است؛ اما حداقل، استودیو تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بازیهای بیشتری از این فرنچایز بسازد.
هیدتاکا میازاکی، رئیس فرامسافتور، در مصاحبه اخیر با IGN Japan، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را یک «موفقیت» خواند و گفت که فرامسافتور «میل شدیدی» به ساخت قسمتهای بیشتر از این سری دارد. اگرچه میازاکی میگوید استودیو امیدوار است کیفیت سری را با آپدیتهای آتی بهبود بخشد، در حال حاضر هیچ تصمیم خاصی گرفته نشده.
همانطور که از ساخت Armored Core 6: Fires of Rubicon میبینید، سری Armored Core برای فرامسافتور بسیار مهم است. ما ارادهای قوی داریم و میخواهیم در آینده نیز به ساخت عناوین این فرنچایز ادامه دهیم. عرضه Armored Core 6 موفقیتآمیز به شمار میرود. از طرف دیگر، همهچیز بینقص نبود و هنوز جا برای بهتر کردن آن وجود دارد؛ بنابراین من قصد ندارم در این نقطه متوقف شوم. با این حال، هنوز هیچچیز مشخصی قطعی نشده است.
در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۲)، یاسوکی کاسه (Yasuyuki Kase) که صداپیشگی Rusty (V.IV) در Armored Core 6 را بر عهده داشت، اعلام کرد این بازی حدود ۲.۸ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته. عنوان Armored Core 6: Fires of Rubicon برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.
در بررسی خود از بازی، امتیاز ۹/۱۰ را به آن اعطا کردیم و گفتیم: «Armored Core VI: Fires of Rubicon به لطف رابط کاربری سادهسازی شده و مناسب برای تازهواردان، بیدرنگ پیشنهاد من به آن دسته از مخاطبینی خواهد بود که اکشنِ در لحظه یا آزمون و خطا با بیلدهای متنوع، اولویت مطلقشان است. اگر هر دوی این المانها توجۀ شما را به خود جلب میکند، آنگاه AC VI را باید در صدر فهرست خرید خود قرار دهید. اگرچه نادیده گرفتن پتانسیلهای روایی و تعداد محدودی بیلدِ بیش از حد قدرتمند در نیمۀ دوم بازی کمی سخت است، اما در هم تنیدگی اکشن و اسمبلی، رویاروییهای پر زرق و برق، کنترل بسیار روان و طراحی هنری و مناظر پرابهت، همگی AC VI را به تجربهای منحصربهفرد تبدیل میکنند.». بررسی کامل را در اینجا بخوانید.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
source