هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان Elden Ring، قصد دارد بازیهای بزرگ بیشتری را در آینده بسازد؛ بازیهایی در مقیاس Elden Ring.
بازی Elden Ring، موفقترین اثر FromSoftware از نظر تجاری است. پس از گذشت ۲ سال، این بازی هنوز بالای ۱۰۰هزار گیمر همزمان در استیم دارد.
استودیوی FromSoftware، پیش از این گفته بود که علت این موفقیت را نمیداند و انتظار این استقبال را نداشته، اما مقیاس بازی بدون شک نقشی کلیدی در موفقیت آن ایفا کرده است. حال کارگردان بازی از علاقهمندی خود به ساخت بازیهای بزرگ اینچنینی در آینده خبر داد.
وقتی در مصاحبه اخیر از هیدتاکا میازاکی پرسیده شد که آیا علاقه دارد به ساخت بازیهای بزرگ همچون Elden Ring ادامه دهد، وی پاسخ داد که تیم به ساخت بازیهای اینچنینی علاقهمند است.
وی در ادامه افزود که روند ساخت بازی برای همه اعضای تیم جذاب بوده است و آنها علاقه دارند تا در ادامه بازیهای بیشتری را در مقیاس Elden Ring بسازند، حتی اگر پروژه نهایی به موفقیت Elden Ring نرسد.
میازاکی اخیراََ اعلام کرده بود که به استخدام ناظران بیشتری اقدام خواهند کرد، این احتمال وجود دارد که بازی سولزبورن بعدی توسط هیدتاکا کارگردانی نشود؛ چرا که وی علاقه دارد تجربههای جدیدی را ارائه دهد.
به نظر شما بازی بعدی FromSoftware میتواند موفقیت غیرمنتظره Elden Ring که هیچکس حتی سازندگان و ناشر نیز انتظار آن را نداشت، تکرار کند؟ دوست دارید بازی بعدی همین ساختار جهان باز را ادامه دهد یا به فرمول سنتی بازیهای سولزبورن بازگردد؟
source