گزارشی جدید به ما میگوید که شرکت Sony در حال ساخت چندین ریمیک و ریمستر از عناوین محبوب پلی استیشن است.
نکات برجسته
- یک افشاگر قابل اعتماد ادعا میکند که در سال ۲۰۲۵ شاهد موجی از ریمیکها و ریمسترهای عناوین محبوب پلی استیشن خواهیم بود.
- شایعهای از سال گذشته به ریمیک سهگانه اصلی God of War اشاره میکند.
- Sony ممکن است به دنبال بررسی مجدد IPهای قدیمی پلی استیشن باشد.
Sony قصد ندارد سرعت توسعه پروژههای بازسازی خود را کاهش دهد. در حالی که عناوینی مثل The Last of Us و موارد دیگر مورد بازسازی قرار گرفتهاند، اما بازیهای بیشتری ممکن است در راه باشند. علیرغم اینکه برخی از بازیکنان مخالف چنین کاری هستند، اما اخیراً یک منبع موثق اعلام کرده است که ۲۰۲۵ سال بزرگی برای ریمیکها و ریمسترهای عناوین کلاسیک پلی استیشن خواهد بود.
طرفداران سالها است که منتظر ریمیک یا ریمستر آثار کلاسیک پلی استیشن از جمله Bloodborne هستند و اکنون به نظر میرسد که خواستههای آنان برآورده خواهد شد. این اطلاعات توسط یک افشاگر معتبر با سابقه پیشبینیهای دقیق ارائه شده است. اخیراً، ادعای او مبنی بر عرضه پورت PC بازی Ghost of Tsushima توسط خود Sony تأیید شد.
این افشاگر نشان میدهد که چندین ریمیک و ریمستر توسط پلی استیشن در دست تولید است و به طور بالقوه، سال ۲۰۲۵ را برای عرضه هدف قرار میدهند. در حالی که جزئیات مربوط به این عناوین در دست نیست، اما این افشاگری موجی از گمانهزنیها را در میان طرفداران پلی استیشن به راه انداخته. جالب اینجاست که Sony، راهاندازی مجدد فرنچایز Twisted Metal را که بسیار مورد انتظار بود، پس از اخراجهای عمده لغو کرد. با این حال، طبق اطلاعات فاش شده، این شرکت به بازسازی عناوین مورد علاقه طرفداران در سالهای آینده ادامه خواهد داد.
با بازسازی موفق Shadow of the Colossus و Demon’s Souls، شرکت Sony احتمالاً به سراغ فرنچایزهای محبوبتری خواهد رفت. سال گذشته، یک منبع معتبر ادعا کرد که بازسازی سهگانه God of War توسط Sony در دست ساخت است. این بازسازیها نه تنها گرافیک محصول را بهبود میبخشند، بلکه میتوانند گیمپلی را ارتقا دهند و داستان را برای ارتباط با بازیکنان امروزی بهروزرسانی کنند.
تصویری از سرگردانی در یونان باستان با زمان بارگذاری سریعتر یا پویاتر کردن مبارزات شدید God of War با گرافیکی نفسگیر؛ ریمسترهای طراحی شده برای پلی استیشن میتوانند تجربه بازیکنان را بهبود داده و چیزهای جدیدی به محصول اضافه کنند تا این بازیها را برای مدت طولانیتری زنده نگه دارند.
قابل درک است که برخی از افراد احتمالاً نسبت به عرضه دائمی ریمیکها و ریمسترها توسط سونی مخالف باشند. بحث بر سر این است که فروش چنین منابعی میتواند به تأمین مالی تجربیات کاملاً جدید تخصیص داده شود. با این حال، افشاگر مذکور میگوید مهم است که مزایای بالقوه را در نظر بگیرید. ریمیکها و ریمسترها میتوانند از نظر تجاری موفق باشند و به استودیوها اجازه میدهند تا درآمدی ایجاد کنند که میتواند دوباره در پروژههای نوآورانۀ جدید سرمایهگذاری شود.
علاوه بر این، انتشار مجدد بازیها میتواند به عنوان مقدمهای ارزشمند برای فرنچایزهای کلاسیک عمل کند و به طور بالقوه منجر به ساخت نسخههای کاملاً جدید در آینده شود. در حالی که افشای اطلاعات به خودیِ خود هیجانانگیز است، اما باید نسبت به آنها مشکوک باشید. Sony هنوز هیچ اطلاعاتی را تایید نکرده، اما به آینده پلی استیشن اشاره میکند و میگوید که سرگرمیهای قدیمی را با ماجراجوییهای جدید ترکیب خواهد کرد.
source