هدف استودیوی سازنده این است که هر قدم از سفر بازیکنان در Hellblade 2 معنادار باشد.

Ninja Theory، توسعه‌دهنده‌ بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، فکر می‌کند طرفدارانش از تجربیات کوتاه‌تر و متمرکزتر لذت می‌برند. استودیوی متعلق به Microsoft اخیراً اعلام کرد که Hellblade 2 در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. آن‌ها همچنین تایید کردند که این بازی فقط دیجیتالی خواهد بود. قیمت آن ۵۰ دلار است و به اندازه نسخه قبلی خود که تقریباً هشت ساعت طول می‌کشید تا تمام شود، گیم‌پلی دارد. دام متیوز (Dom Matthews)، رئیس استودیوی Ninja Theory، به IGN گفت:

فکر می‌کنم ما همیشه در ابتدا قصد روایت یک داستان را داریم و می‌خواهیم طول زمان بازی برای داستانی که قصد داریم بگوییم مناسب باشد؛ بنابراین قصد ما واقعاً ارائه‌ تجربه‌های کوتاه نیست. داستانی وجود دارد که ما می‌خواهیم آن را با یک شروع، میانه و پایان تعریف کنیم؛ اما شکل و اندازه‌ مناسب برای تعریف آن داستان چیست؟ این سوال دقیقاً همان نقطه‌ای است که ما کار را با آن شروع می‌کنیم.

متیوز گفت که توزیع دیجیتال، فضای مناسبی را برای بازی‌هایی با تمام شکل‌ها و اندازه‌ها ایجاد کرده است. او افزود:

من واقعاً خوشحالم که می‌بینم افراد زیادی هستند که از یک تجربه‌ کوتاه‌تر لذت می‌برند. چیزی که بتوانند یک شب جمعه روی مبل بنشینند، هدفون‌هایشان را بگذارند، چراغ‌ها را خاموش کنند و در یک تجربه غرق شوند. بازیکنان لزوماً تجربه‌ای را نمی‌خواهند که ۵۰ تا ۱۰۰ ساعت طول بکشد و من هم یکی از آن آدم‌ها هستم. من نیز بازی‌های کوتاه‌تر را دوست دارم.

فکر می‌کنم این روزها زمان برای مردم خیلی باارزش است و طرفداران ما بر اساس چیزهایی که از آن‌ها می‌شنویم، از یک بازی کوتاه‌تر بیشتر لذت می‌برند؛ بنابراین هدف ما این است که هر قدم از سفر بازیکنان در Hellblade 2 معنادار باشد. مخاطبان بسیاری وجود دارند که بازی‌های متمرکز را می‌خواهند.

مدیر بخش بازی‌های Microsoft اخیراً ادعا کرد که حذف نسخه‌های فیزیکی یک هدف استراتژیک برای ایکس باکس نیست، بلکه شرکت از کاری که بازیکنان انجام می‌دهند، پیروی خواهد کرد و در حال حاضر، اکثر مشتریان بازی‌ها را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند.


منبع: VGC

source

توسط funkhabari.ir