در حالی که سازندۀ Stellar Blade از پلیرها میخواهد به دمو آسان بگیرند و برای بازی اصلی صبر کنند، دموی آن دو برابر دموی Final Fantasy 7 Rebirth پلیر دارد.
تیم Shift Up، سازندۀ عنوان Stellar Blade، در توییت جدید خود متذکر شد:
ما بسیار قدردان عشق و علاقۀ شما نسبت به بازی هستیم. برای این که به شکلی صحیح و اصولی از بازی اصلی لذت ببرید، لطفاً به دمو آسان بگیرید، برخی افراد +۵۰ ساعت دمو را تجربه کردهاند … ما ترسیدهایم!
بر اساس تحقیقات شرکت آماری Ampere، دموی بازی Stellar Blade توانسته روزانه به بیش از ۶۹۰,۰۰۰ پلیر فعال دست پیدا کند. برای مقایسه، دموی Final Fantasy 7 Rebirth در اوج به ۳۸۰,۰۰۰ پلیر فعال رسیده بود. در زمان عرضه، بازی FF7 Rebirth به ۲.۲ میلیون پلیر همزمان فعال دست پیدا کرد.
لوییس وولدریج (Louise Wooldridge)، محقق Ampere، در این باره گفت:
هایپ و هیجان پیرامون Stellar Blade بیشتر به لطف مدل کاراکترها رخ داده که در نتیجه، علاقه به خرید، تجربۀ و گفتوگو پیرامون آن در سطح اینترنت را افزایش داده است. در زمان عرضه، احتمال دارد بازی کمتر از رقبا متقاضی داشته باشد.
دموی Stellar Blade در حالی دو برابر دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth در زمان اوج مخاطب فعال دارد که یک فرنچایز محبوب، شناخته شده و پرطرفدار نیست، بلکه یک IP جدید و بدون وجود پایۀ طرفداری محسوب میشود.
شرکت Ampere پیشبینی میکند که در زمان عرضه، Stellar Blade بیش از ۴ میلیون نسخه بفروشد.
source