استودیوی سازنده The Witcher Remake میگوید قصد دارد بخشهایی از بازی اورجینال را که به سادگی بد، قدیمی یا غیرضروری و پیچیده هستند، حذف کند.
The Witcher Remake در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) معرفی شد و توسط فولز تئوری (Fool’s Theory)، استودیوی کهنهکاران سیدی پراجکت رد (CDPR) در حال توسعه است. از جمله این افراد کهنهکار میتوان به مدیرعامل شرکت، جیکوب روکوسز (Jakub Rokosz)، که بر روی The Witcher 2 و The Witcher 3 کار کرده است، اشاره نمود.
همیشه برایم ناراحتکننده بود که اولین بازی را از دست دادم. من فرصتی میخواستم تا عدالتی را که شایسته آن است به آن بدهم.
The Witcher تا حدودی از یک جایگاه کلاسیک برخوردار است و بخشهای داستانی واقعاً عالیای دارد، اما مطمئناً توصیه کردن آن در سال ۲۰۲۴ دشوار خواهد بود (شخصاً The Witcher 2 را انتخاب میکنم اما The Witcher 3 نیز عنوانی کاملاً خوب است). این مشکلات چند وجهی هستند؛ جنبههایی از جلوههای بصری، گیمپلی و سرعت بازی وجود دارد که قطعاً قابل تحمل نیستند. جیکوب روکوسز در حال حاضر برخی از این جنبهها را مورد هدف قرار داده و بیان میکند که:
قبل از هر چیز، ما به یک تجزیه و تحلیل صادقانه و عمیق نیاز داریم که بخشهایی که بد، قدیمی و ضعیف شده و نیاز به بازسازی دارند را مشخص کند. این امر همزمان با پررنگ کردن بخشهایی صورت میگیرد که عالی هستند، باید حفظ شوند، یا ستونهای کلیدیای که نمیتوان آنها را کنار گذاشت.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
source