پس از مدت‌ها انتظار بالاخره جیمز گان با انتشار تصویری خبر از آغاز پروسه فیلم‌برداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی Peacemaker داده است.

جیمز گان به عنوان مدیر دنیای سینمایی جدید دی‌سی روزهای بسیار پرمشغله‌ای را سپری می‌کند؛ کارگردان و نویسنده فیلم Superman (سوپرمن) که آغازگر DCU در سال ۲۰۲۵ بوده و پروسه فیلم‌برداری آن در حال سپری می‌باشد و حال به نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره زمان تولید فصل دوم Peacemaker (پیس‌میکر) با نقش آفرینی جان سینا نیز فرا رسیده و می‌توانیم شاهد ماجراجویی این شخصیت در دنیای کاملاً جدیدی باشیم. اساساً تولید این ۲ پروژه به صورت همزمان پیش خواهد رفت.

شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی جیمز گان که موجب خشنودی طرفداران دی‌سی شده، فعالیت چشمگیر وی در شبکه‌های مجازی بوده تا به شیوه‌های مختلف ما را نسبت به وضعیت دنیای سینمایی جدید دی‌سی مطلع نماید. به همین منظور نیز در صفحه اینستاگرام شخصی خود با انتشار تصویری از کلاه خود پیس‌میکر خبر از آغاز پروسه فیلم‌برداری فصل دوم این سریال داده است. تصویری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

آغاز تولید فصل دوم Peacemaker + انتشار نخستین تصویر - گیمفا

فاز نخست DCU تحت عنوان “خدایان و هیولاها” شامل ده‌ها فیلم و سریال ابرقهرمانی خواهد بود که سوپرمن و پیس‌میکر تنها بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانه جیمز گان و پیتر سفران برای به وجد آوردن طرفداران دی‌سی هستند. با این حال سریال پیس‌میکر جزو معدود مواردی محسوب می‌شود که از DCEU به دنیای جدید انتقال پیدا کرده و باید دید که از لحاظ داستانی چگونه این امر توجیه خواهد شد.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل دوم Peacemaker اعلام نشده است. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی با دریافت نقدهای بسیار مثبت یکی از بهترین ساخته‌های مرتبط با دی‌سی در طی سال‌های اخیر لقب گرفته است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari