فیلم Civil War با بازی کیرستن دانست در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست صدرنشین جدول باکس آفیس باشد.

فیلم «جنگ داخلی» اثری تازه از کمپانی A24 به شمار می‌رود که هفته گذشته توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و این هفته نیز در دومین هفته حضورش در گیشه توانست با کسب فروش ۱۱.۱ میلیون دلار در داخل آمریکا بر صدر جدول باکس آفیس این هفته تکیه بزند.

این اثر سینمایی با کسب این فروش توانست فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را پس از دو هفته اکران به رقم ۴۴٫۸ میلیون دلار برساند و این در حالی است که تاکنون در گیشه‌های خارج از آمریکا توانسته بیش از ۴٫۵ میلیون دلار بفروشد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تاکنون در گیشه جهانی بیش از ۴۹٫۳ میلیون دلار فروخته است.

باکس آفیس | صدرنشینی فیلم Civil War برای دومین هفته - گیمفا
فیلم Abigail

فیلم ترسناک و هیولایی Abigail که جدیدترین فیلم از کمپانی یونیورسال به شمار می‌رود، در اولین هفته حضورش در گیشه‌های داخل آمریکا نتوانست با فیلم «جنگ داخلی» رقابت کند و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم این هفته فروش ۱۰٫۲ میلیون دلاری را در داخل آمریکا به دست آورده است.

این در حالی است که این فیلم ترسناک در سینماهای خارج از آمریکا نیز اکران شده و توانسته فروش ۵ میلیون دلاری را از آن خودش کند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این فیلم در اولین هفته اکران جهانی‌اش توانسته مبلغ ۱۵٫۲ میلیون دلار را از آن خودش کند.

godzilla x kong the new empire
فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به خودش اختصاص داده است. این اثر سینمایی در چهارمین هفته حضورش در گیشه‌های داخل آمریکا توانست به فروش ۹٫۴ میلیون دلاری دست پیدا کند و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۱۷۱٫۶ میلیون دلار برساند.

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» که یکی از فیلم‌های مورد انتظار امسال به شمار می‌رفت، تاکنون بیش از ۳۱۳٫۶ میلیون دلار در گیشه‌های بین‌المللی فروخته است و با احتساب فروش کلی داخلی آن، می‌توان گفت که این اثر پس از چهار هفته حضور در گیشه‌های جهانی رقم ۴۸۵٫۲ میلیون دلار را از آن خودش کرده است.

فیلم the ministry of ungentlemanly warfare
فیلم Ministry of Ungentlemanly Warfare

جدیدترین فیلم کمپانی لاینزگیت یعنی فیلم Ministry of Ungentlemanly Warfare ساخته گای ریچی و با هنرنمایی هنری کویل در نقش اصلی در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها تنها به فروش ۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این اثر سینمایی هنوز در سینماهای بین‌المللی اکران نشده است.

انیمه سینمایی Spy x Family Code: White نیز این هفته برای اولین بار به روی پرده سینماها آمد و توانست با کسب فروش ۴٫۸ میلیون دلاری در داخل آمریکا در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این اثر سینمایی تاکنون در گیشه‌های بین‌المللی بیش از ۴۶٫۵ میلیون دلار فروخته که فروش جهانی آن را به رقم ۵۱٫۳ میلیون دلار می‌رساند. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلم فروش آخرهفته فروش جهانی (میلیون دلار)
۱ Civil War ۱۱٫۱ ۴۹٫۳
۲ Abigail ۱۰٫۲ ۱۵٫۲
۳ Godzilla x Kong: The New Empire ۹٫۴ ۴۸۵٫۲
۴ Ministry of Ungentlemanly Warfare ۹ ۹
۵ Spy x Family Code: White ۴٫۸ ۵۱٫۳
۶ Kung Fu Panda 4 ۴٫۶ ۴۸۰٫۳
۷ Ghostbusters: Frozen Empire ۴٫۴ ۱۷۶٫۱
۸ Dune: Part Two ۲٫۹ ۶۹۵٫۷
۹ Monkey Man ۲٫۲ ۲۸٫۳
۱۰ The First Omen ۱٫۷ ۴۵

منبع: deadline – boxofficemojo

source

توسط funkhabari