یکی از اقتباس‌های مورد انتظار از دنیای انیمه و مانگا به لایو اکشن One-Punch Man مربوط می‌شود که اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

یکی از محبوب‌ترین آثار حال حاضر مدیوم انیمه به One-Punch Man (مرد تک مشتی) مربوط می‌شود که اقتباسی از وب‌کامیک نوشته شده توسط شخص وان بوده که به زودی با فصل سوم به استقبال طرفدارانش خواهد آمد. اثری جذاب و هیجان انگیز که ژانرهای کمدی و ابرقهرمانی را با یکدیگر تلفیق کرده و نتیجه مطلوبی را در پی داشته است؛ محبوبیتی که سبب شده تا بحث ساخت لایو اکشنی از آن مطرح شود.

حال گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی را درباره لایو اکشن مرد تک مشتی با ما به اشتراک می‌گذارد. لایو اکشنی تولید شده توسط کمپانی سونی پیکچرز که خالق سری فیلم‌های سریع و خشمگین یعنی جاستین لین سکان هدایت آن را بر عهده خواهد داشت و حال متوجه شدیم که فیلم‌نامه نویس مشهور آمریکایی یعنی دان هارمون نیز به این پروژه پیوسته است؛ کسی که از سال ۲۰۱۳ میلادی تا به امروز وظیفه نویسندگی مجموعه تلویزیونی و انیمیشنی ریک و مورتی را بر عهده داشته است.

البته که او تنها نخواهد بود و هدر آن کمبل نیز نویسنده دیگر این پروژه محسوب می‌شود؛ کسی که سابقه فیلم‌نامه نویسی در آثاری همچون Whose Line It Anyway را در کارنامه داشته و به عنوان صاحب سبک در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با لحن کمدی شناخته می‌شود.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و تیم بازیگری در دسترس نبوده و باید منتظر ماند و دید که کمپانی سونی پکیچرز چه برنامه‌هایی برای لایو اکشن One-Punch Man خواهد داشت.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari