Stellar Blade الهام زیادی از NieR: Automata و بقیه‌ آثار یوکو تارو (Yoko Taro) می‌گیرد و به همین دلیل تعریف‌های این سازنده بزرگ برای کارگردان بازی Stellar Blade قطعاً اتفاق ویژه‌ای است.

با اینکه بازی Stellar Blade هنوز عرضه نشده، اما از زمان معرفی بحث‌های داغی را به وجود آورده است. استودیوی Shift Up اخیراً دموی بازی را منتشر کرد که مورد تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

این بازی آنقدر مورد تحسین قرار گرفته که کارگردان بازی NieR: Automata، یوکو تارو، اعتراف کرده Stellar Blade بهتر از اثر او است. نظر یوکو تارو به این حقیقت اشاره دارد که بازی دارای گرافیک نسل بعدی و یک مفهوم کلی درخشان است.

او در مصاحبه‌ای با IGN اعتراف کرد که به نظر می‌رسد Stellar Blade بازی بهتری باشد. کارگردان این عنوان از زمان Magna Carta با هیونگ-ته کیم آشنا بوده و طرفدار کار او است. وی گفت:

Stellar Blade واقعاً حسادت مرا برمی‌انگیزد.

او همچنین اعتراف کرد که هیونگ-ته کیم (Hyung-Tae Kim) در ژاپن بسیار محبوب است. یوکو تارو حتی گفت اگر مردم از این دو بازی شناختی نداشته باشند، اکثر آن‌ها Stellar Blade را به NieR: Automata ترجیح می‌دهند.

به طور کلی، دیدن یک پیشکسوت صنعت بازی که کار عالی استودیوی دیگری را تحسین می‌کند، فوق‌العاده است. در دنیایی که رقابت به نیروی محرکه تبدیل شده ، رقابت سالم و قدردانی از محتوای دیگران همیشه یک تغییر خوشایند محسوب می‌شود.

source

توسط funkhabari