مارتا کنت به عنوان مادر زمینی کال-ال نقشی اساسی در شکل گیری شخصیت فرزندش داشته که بازیگرش در فیلم Superman مشخص شده است.

پروسه فیلم‌برداری نخستین فیلم از دنیای سینمایی جدید دی‌سی به نام Superman (سوپرمن) به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان همچنان جریان داشته و به طبع از بازیگران جدیدی در این پروژه مورد انتظار رونمایی می‌شود. ۲ تن از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار در زندگی کلارک کنت/کال-ال به والدین زمینی او مربوط می‌شوند که اساساً خوی انسانی و مهر و محبت را در دل قدرتمندترین ابرقهرمان دی‌سی کاشته‌اند تا بتواند حامی بشر و متحدانش باشد.

روز گذشته شاهد خبری مبنی بر رونمایی از بازیگر جاناتان کنت بودیم که پروییت تیلور وینس ایفای این نقش را بر عهده گرفته است. حال امروز در تازه‌ترین گزارش منتشر شده، از بازیگر مارتا کنت نیز رونمایی شده که به نام نوا هال برخورد می‌کنیم؛ کسی که تجربه ایفای نقش در آثاری نظیر Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul و Logan Lucky را داشته است. مارتا کنت یکی از مهمترین شخصیت‌های دی‌سی به شمار رفته و رابطه مادر و پسری جذابی را با سوپرمن در طول دهه‌های گذشته رقم زده است.

دنیای سینمایی پیشین دی‌سی با وجود تمام مشکلاتش، از بازیگران توانمندی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها داین لین در قامت مارتا کنت بود. رابطه او با کلارک کنت هنری کویل با استقبال مخاطبین روبرو شد و سکانس‌های ماندگاری را رقم زد. حال باید صبر کرد و دید که رابطه مادر و پسری نوا هال و دیوید کرنسوت و شیمی بین آن‌ها چگونه به بار نشسته و با چه واکنش‌هایی مواجه خواهد شد.

فیلم Superman برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari