یوکو تارو (Yoko Taro)، خالق سری Nier، در گفتوگویی با وبسایت IGN بازی Stellar Blade را تحسین کرد و متذکر شد که این عنوان با استانداردها و پیشرفتهای تکنولوژیکی غربیها تطابق دارد. وی مشتاق است تا ببیند مخاطبهای غربی چه واکنشی به این اثر نشان خواهند داد.
تارو بازی خود یعنی Nier: Automata را مثال زد و اعتراف کرد که دوربین این اثر خیلی از شخصیت اصلی دور است و این موضوع باعث میشود بدتر از آثار مشهور غربی به نظر برسد. استودیوهای ژاپنی بسیار به موتورهای گرافیکی داخلی و اختصاصی خود متکی هستند. برخی از آنها منسوخ شدهاند، اما توسعهدهندگان همچنان آنها را محور اصلی توسعه بازیهای خود قرار دادهاند. بر اساس صحبتهای تارو، این یک مشکل بزرگ برای استودیوهای ژاپنی است، زیرا در تطبیق خود با تکنولوژیهای خارجی خوب نیستند.
تارو اعتقاد دارد که Stellar Blade در این میان یک بازی شرقی بسیار متفاوت خواهد بود که با بودجههای کلان و تکنولوژیهای جدید ساخته شده است.
source