CD Projekt Red پس از موفقیت بازی Cyberpunk 2077 و بسته‌‌ی‌الحاقی Phantom Liberty، طرفداران جدیدی پیدا کرده و طرفداران اکنون منتظر پروژه‌های بعدی این شرکت هستند.

CD Projekt قبلاً گفته بود که دنباله بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داردو حالا اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ارائه کرده است. طبق گفته‌ی کارگردان، دنباله بازی شباهت بیشتری به Phantom Liberty خواهد داشت که بر واکنش‌پذیری، انتخاب‌ها و پیامدها تمرکز دارد.

عنصر انتخاب، ارزش تکرار بیشتری را به بازی‌های نقش‌آفرینی اضافه می‌کند. این تمرکز همچنین باعث می‌شود این سبک بازی متمایز شود، زیرا بازیکنان می‌توانند روند بازی خود را به روش‌های مختلفی شکل دهند. به عبارتی، Phantom Liberty الگویی برای دنباله‌های Cyberpunk 2077 خواهد شد. پاوِل ساسکو (Pawel Sasko)، کارگردان روایت بازی بعدی Cyberpunk، در مصاحبه‌ای با Aftermath جزئیاتی در مورد این دنباله ارائه کرد. او گفت:

من طرفدار داشتن انتخاب‌ها و پیامدهای بیشتر هستم.

او اضافه کرد که دنباله بازی، تمام ویژگی‌های کلیدی بازی اصلی را حفظ خواهد کرد. با این حال، در زمینه‌ی واکنش‌پذیری، یک قدم جلوتر از بازی اصلی خواهد بود، زیرا این عنوان انتخاب‌ها و پیامدهای بیشتری را در بر خواهد گرفت. Cyberpunk 2077 در این زمینه با مشکل مواجه بود. اگرچه دارای چندین پایان بود، Phantom Liberty پرداخت بهتری روی این مفهوم داشت.

این نوع فرمت قبلاً در بازی‌های The Witcher 2 و Blood and Wine استفاده شده بود. آقای ساسکو امیدوار است در دنباله‌ی Cyberpunk 2077 به این شکل از روایت داستان بازگردد، زیرا او واکنش‌پذیری را قله‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی می‌داند.

Cyberpunk 2077 می‌تواند عناصر نقش‌آفرینی خود را بهبود ببخشد و علاوه بر این، کارگردان می‌خواهد در دنباله بازی به بازیکنان تمام آزادی‌ای را که می‌خواهند بدهد. از آنجایی که هر بازی نقش‌آفرینی درباره‌ی تجربه‌ی بازیکن است، او می‌خواهد بازیکنان بدون اینکه هیچ تصمیم خاصی را بی‌اعتبار کنند، داستان خود را شکل دهند.

source

توسط funkhabari