استودیوی Supergiant Games اولین منطقه از بازی Hades 2 را به نمایش گذاشت. همچنین با ملینوئه (Melinoë) آشنا می‌شویم که برای کشتن Chronos و نجات خانواده‌اش تلاش می‌کند.

اخیراً گیم‌پلی شگفت‌انگیزی از Hades 2 منتشر شده است. گِرگ کاساوین (Greg Kasavin) و امیر رائو (Amir Rao) از استودیوی Supergiant Games طی این ویدیو منطقه ابتدایی بازی را تجربه می‌کنند و سلاح‌ها، دشمنان و ویژگی‌های گیم‌پلی جدید را به نمایش می‌گذارند. در داستان به نظر می‌رسد که کرونوس (Chronos)، هادس (Hades) و خانواده‌اش را می‌دزدد. این وظیفه ملینوئه، دختر هادس، خواهد بود که آن‌ها را نجات دهد. با توجه به آموزش او به عنوان یک جادوگر، سبک بازی‌اش بسیار متفاوت از زاگرئوس (Zagreus)، شخصیت اصلی بازی اول، است.

دنیای زیرین دستخوش تغییراتی شده و دشمنان جدیدی مانند Howlers برای مبارزه وجود دارند که می‌توانند با فریادهای خود، حرکت شما را مختل کنند. خوشبختانه، شما سلاح‌های جدیدی دارید؛ مانند Witch Staff و Sister Blades که هر کدام دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند. اولی امکان عقب‌نشینی بیشتر را فراهم می‌کند؛ در حالی که دومی تماماً در مورد تهاجم، ضربات سریع و عبور از میان دشمنان است. تست فنی (Technical Test) بازی Hades 2 به‌زودی انجام می‌شود و بیش از یک هفته و احتمالاً کمتر از یک ماه طول خواهد کشید.

source

توسط funkhabari