استیون اسپیلبرگ به عنوان پروژه بعدی خودش در حال توسعه فیلمی درباره UFO است.

استیون اسپیلبرگ علاوه بر همکاری با مارتین اسکورسیزی برای ساخت اقتباسی سریالی بر اساس فیلم Cape Fear محصول سال ۱۹۹۱ میلادی، این کارگردان و تهیه‌کننده در حال کار روی فیلم بعدی خودش است، فیلمی که درباره UFO است. در حال حاضر جزئیات چندانی درباره این اثر سینمایی در دست نیست.

با این وجود، گزارش شده که این اثر سینمایی تازه بر اساس ایده اورجینالی مطرح شده از سوی خود استیون اسپیلبرگ است و فیلم‌نامه آن را نیز دیوید کئوپ قلم می‌زند، کسی که سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Jurassic Park را در کارنامه خودش دارد.

این اولین باری نیست که استیون اسپیلبرگ در حال کار روی فیلمی درباره موجودات بیگانه است و او قبلا فیلم Close Encounters of the Third Kind، فیلم E.T، فیلم War of the Worlds و فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull را ساخته است.

دو فیلم ابتدایی نامبرده شده در بالا از جمله تأثیرگذارترین فیلم‌های ساخته شده درباره UFO در تاریخ سینما به شمار می‌رود و به شکل‌گیری این ژانر و سبک آثار کمک بسیار زیادی کرد. جدیدترین فیلم این فیلمساز نیز فیلم The Fabelmans بود. او همچنین در حال توسعه مستندی درباره آهنگساز جان ویلیامز است.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari