به نظر میرسد شرکت Rockstar در حال سرمایهگذاری و اولویت دادن به ری تریسینگ به عنوان یک ویژگی گرافیکی کلیدی و مهم در بازی جهان باز آینده خود، یعنی GTA VI، است.
این اخبار بر اساس مجموعهای از آگهیهای استخدام برای موقعیتهای مختلف برنامهنویسی گرافیک در وبسایت لینکدین که توسط راکستار گیمز منتشر شده، شکل گرفتهاند. آگهیهای شغل ذکر شده اشاره میکنند که افراد منتخب در حالت ایدهآل باید تجربه استفاده از رابطهای برنامهنویسی رهگیری پرتوی مدرن و در لحظه، از جمله DXR و NVX را داشته باشند.
اینکه راکستار روی ری تریسینگ به عنوان یک ویژگی مرکزی گرافیکی برای GTA 6 متمرکز است، جای تعجب ندارد. این استودیو پیش از این در نسخه نسل جدید بازی GTA 5 این فناوری را آزمایش کرده بود. هر دو نسخهی پلی استیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/اس از سایهها، پرتوها و بازتابهای رهگیریشده با پشتیبانی میکنند.
بدون شک GTA 6 این قابلیتها را چندین قدم جلوتر خواهد برد و تریلر معرفی بازی نیز پیشتر نشانههایی پیرامون استفاده از نورپردازی سراسری رهگیریشده با پرتو و بازتابهای رهگیریشده با پرتو را به نمایش گذاشته بود. با توجه به توان محدود رهگیری پرتوی کنسولهای نسل فعلی، به احتمال زیاد شاهد ترکیبی از بازتابهای SSR و از پیش تعیین شده در کنار ری تریسینگ خواهیم بود.
source