تصاویر Silent Hill 2 Remake در صفحۀ استیم آن به‌روز شده و حالا چهرۀ شخصیت اصلی بازی، جیمز ساندرلند (James Sunderland)، تغییر پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که این تغییر و تحول، به دنبال اعتراض طرفداران به چهرۀ قبلی که در تریلر رونمایی بازی آن را دیده بودیم صورت گرفته باشد.

در تصویر زیر، چهرۀ قبلی (سمت چپ) و چهرۀ جدید (سمت راست) را مشاهده می‌کنید:

در تصاویر جدید Silent Hill 2 Remake، چهره شخصیت اصلی تغییر کرده است - گیمفا
چهرۀ جدید در سمت راست و چهرۀ قبلی در سمت چپ

این عنوان مدتی پیش توسط ESRB رده‌بندی سنی شد. توضیحات سازمان ESRB در خصوص Silent Hill 2 Remake به شرح زیر است:

این یک بازی ماجراجویی ترسناک است که در آن بازیکنان نقش مردی را بر عهده می‌گیرند که به یک شهر مرموز می‌رود و به دلیل گذشته‌اش عذاب می‌کشد. در این اثر که از دید سوم شخص دنبال می‌شود، بازیکنان شهر سایلنت هیل را کاوش می‌کنند، با شخصیت‌ها تعامل برقرار می‌کنند و با انسان‌ها و موجودات (مانند Pyramid Head و سایر هیولاها) به مبارزه می‌پردازند.

بازیکنان می‌توانند در مبارزات از سلاح‌های گرم مانند Shotgun ،Rifle ،Pistol و همچنین سلاح سرد مانند چاقو استفاده کنند. مبارزه با تیراندازی واقع‌گرایانه، گریه‌های دردناک و اثرات پاشیدن خون برجسته می‌شود. برخی از محیط‌ها لکه‌های خون بزرگ و یا روده‌ها یا اندام‌ها را روی دیوارها و کف زمین به تصویر می‌کشند. میان پرده‌ها و تصاویر موارد بیشتری از خشونت و خون را نشان می‌دهند. به عنوان مثال، شاهد شخصیتی هستیم که با بالشت خفه شده یا دشمنانی که اعضای بدنشان به هم دوخته شده‌اند. این بازی حاوی برخی مضامین وسوسه‌انگیز و جنسی است. همچنین برخی دیالوگ‌ها به سوءاستفاده یا سوء رفتار جنسی اشاره می‌کنند.

Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن ۵ و PC در دست ساخت قرار دارد.

source

توسط funkhabari