به تازگی پوسترهایی برای انیمیشن سینمایی Transformers One منتشر شده که ربات‌های مختلف را نشان می‌دهند.

اولین تریلر منتشر شده برای انیمیشن سینمایی Transformers One بسیاری از مخاطبان را شگفت‌زده کرده بود. این تریلر بینندگان را به سیاره سایبرترون برد، جایی که سیاره و وطن تبدیل‌شوندگان یا ترنسفورمرز به شمار می‌رود. حالا نیز پوسترهایی برای این اثر سینمایی منتشر شده که تصویر دقیق از شخصیت‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد.

این پوسترهای تازه منتشر شده برای این انیمیشن سینمایی که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده یا دانلود کنید، صداپیشه‌های این اثر را نیز مشخص می‌کنند. در این انیمیشن کریس همسورث صداپیشه نقش اوریون پاکس ملقب به آپتیموس پرایم است. در کنار وی نیز اسکارلت جوهانسون صداپیشه نقش الیتا ۱، برایان تایری هنری صداپیشه نقش دی ۱۶ یا مگاترون و کیگان مایکل کی صداپیشه نقش بی ۱۲۷ یا بامبلبی است.

این پوسترها که تصویری کلوزآپ از این شخصیت‌ها را به نمایش در می‌آورند، بینندگان و طرفداران می‌توانند به خوبی جزئیات طراحی این شخصیت‌ها را شاهد باشند. این در حالی است که در پس‌زمینه آن‌ها نیز سرزمین سایبرترون مشاهده می‌شود. این پوسترها همچنین درون مایه سرگرم‌کننده و جالب این فیلم را نیز نشان می‌دهند.

در حال حاضر جزئیات چندانی از این انیمیشن سینمایی در دست نیست اما مشخص شده که داستان آن حول محور آپتیموس پرایم و مگاترون است، آن هم قبل از اینکه آن‌ها به چنین دشمنان قسم خورده‌ای تبدیل شوند. این انیمیشن قرار است داستان برادری و دوستی آن‌ها را روایت کند.

جاش کولی که سابقه ساخت انیمیشن Toy Story 4 و انیمیشن Inside Out را در کارنامه خودش دارد، سکان کارگردانی انیمیشن سینمایی Transformers One را در دست دارد. از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در این اثر نیز می‌توان به استیو بوشمی، لارنس فیشبرن و جان هم اشاره کرد.

انیمیشن Transformers One در تاریخ ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط funkhabari