جیمز گان به تازگی از وضعیت ساخت انیمیشن سریالی Creature Commandos خبر داده است.

انیمیشن سریالی Creature Commandos اولین اثر از دنیای سینمایی جدید دی‌سی تحت هدایت جیمز گان و پیتر سفران به شمار می‌رود که یک قدم دیگر به تکمیل شدن نزدیک شده است و جیمز گان به تازگی از وضعیت تولید این اثر خبر داده است. فیلم‌نامه و داستان این انیمیشن سریالی هفت قسمتی توسط خود جیمز گان نوشته شده و داستان یک تیم عملیات‌های مخفی شکل گرفته توسط آماندا والر را دنبال می‌کند.

اتفاقات این انیمیشن سریالی در زمان حال جریان دارد و صداپیشه‌های برجسته و سرشناسی نیز برای صداپیشگی شخصیت‌های مختلف آن به خدمت گرفته شده‌اند. جیمز گان اخیرا در شبکه اجتماعی Threads درباره وضعیت این انیمیشن سریالی بیان کرده که انیمیشن‌سازی و ضبط دیالوگ‌ها به اتمام رسیده است.

این به معنای آن است که این انیمیشن سریالی تقریبا کامل شده و جیمز گان نیز گفته که منتظر اولین بخش‌های این اثر است. در انیمیشن سریالی، دیوید هاربر نقش شخصیت فرانکشتاین را صداپیشگی می‌کند. فرانک گریلو در نقش ریک فلگ سینیور، ماریا باکالووا در نقش شخصیت جدیدی به نام پرنسس ایلانا روستوویچ، ایندیرا وارما در نقش براید، زوئی چائو در نقش نینا مازورسکی، آلن تودیک در نقش دکتر فسفر، آنیا چالوترا در نقش سیرس، شان گان در نقش جی آی ربات و استیو آگی در نقش جان اکونوموس از جمله صداپیشه‌های حاضر در این انیمیشن سریالی هستند.

نکته حائز اهمیت آن است که جیمز گان این بازیگران و صداپیشه‌ها را به گونه‌ای انتخاب کرده که شرایط حضور در آثار لایو اکشن را نیز داشته باشند. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای پخش این انیمیشن سریالی اعلام نشده اما احتمالا در همین سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط funkhabari