چندین منبع داخلی به توسعه بازی Sonic Frontiers 2 اشاره کرده‌اند، اگرچه یکی از آن‌ها می‌گوید که ممکن است بازی در نهایت با یک نام دیگر عرضه شود.

قبل از عرضه Sonic Frontiers، سگا عنوان کرد که قسمت‌های بعدی این فرنچایز بر اساس بنیان‌های یک بازی جهان باز ساخته خواهند شد و با فروش خوب این اثر، می‌توان با اطمینان گفت که این شرکت احتمالاً به آن برنامه‌ها پایبند است. در واقع، بعید نیست دنباله‌ای مستقیم برای Sonic Frontiers در حال توسعه باشد.

براساس گفته‌های یک افشاکننده‌ی شناخته‌شده تحت نام دنیل ریچترمن (Daniel Richtman)، Sonic Frontiers 2 در دست ساخت قرار دارد. از سوی دیگر، Midori، افشاگر برجسته‌ی سگا، نیز این خبر را تأیید کرده است، اگرچه او اضافه می‌کند در حالی که این بازی از نظر سبک و ساختار گیم‌پلی دنباله‌ای بر Sonic Frontiers به شمار می‌رود، لزوماً Sonic Frontiers 2 نامیده نخواهد شد. برای مثال، عنوان اصلی فرانتیرز تا ماه‌های انتهایی منتهی به عرضه، Sonic Rangers نام داشت.

هنوز مشخص نیست که سگا چه زمانی این بازی را به طور رسمی معرفی خواهد کرد، به خصوص با توجه به اینکه این شرکت کمبودِ عناوین مرتبط با سونیک ندارد. Sonic X Shadow Generations قرار است در پاییز امسال عرضه شود و فیلم Sonic the Hedgehog 3 با بازی کیانو ریوز در نقش Shadow the Hedgehog نیز در دسامبر امسال اکران خواهد شد.

source

توسط funkhabari