ریبوت Perfect Dark که توسط استودیوهای The Initiative و Crystal Dynamics در حال توسعه است، شامل دو حالت گرافیکی و مبارزات تن به تن می‌شود.

بر اساس آگهی استخدامی جدید استودیوی The Initiative برای موقعیت کارگردان فنی بخش هنری (Technical Art Director)، به نظر می‌رسد که بازی مورد انتظار Perfect Dark دارای دو حالت گرافیکی Quality و Performance خواهد بود. در توضیحات این آگهی شغلی نوشته شده که متقاضی این جایگاه بایستی توانایی کار با موتور Unreal Engine برای رسیدن به کیفیت بصری بالا در هر دو حالت Performance و Quality را داشته باشد.

بازی Perfect Dark احتمالا دارای حالت‌های گرافیکی و مبارزات تن به تن خواهد بود - گیمفا

در پروفایل Linkdin آقای آدام لاسن (Adam Lawson) که در گذشته انیماتور ارشد گیم‌پلی استودیوی Crystal Dynamics و بازی Perfect Dark بوده، نوشته شده است که او سابقه کار روی مبارزات تن به تن synced و un-synced را دارد.

منظور از مبارزات تن به تن synced، مبارزاتی است که انیمیشن‌های حمله بازیکن با دفاع NPC و یا برعکس، با یکدیگر هماهنگ هستند. مبارزات un-synced دارای انیمیشن‌های ساده‌تر و پایه‌ای هستند و به اعمال خاصی وابسته نیستند.

بازی Perfect Dark احتمالا دارای حالت‌های گرافیکی و مبارزات تن به تن خواهد بود - گیمفا

پیش‌تر، در پروفایل Linkdin یکی از انیماتورهای فنی استودیوی The Initiative مشخص شده بود که بازی Perfect Dark از فناوری MetaHuman موتور Unreal Engine استفاده می‌کند. این فناوری به سازندگان اجازه می‌دهد تا چهره‌های بسیار واقع‌گرایانه‌ای طراحی کنند. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، انحصاری دیگر کنسول‌های Xbox نیز از این فناوری استفاده می‌کند.

بازی Perfect Dark در تاریخ نامعلومی برای Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari