احتمالاً Rockstar قصد داشته تا عنوان لغو‌شده خود، یعنی Agent، را به صورت یک بسته‌ی الحاقی داستانی برای بازی GTA 5 بازسازی کند.

در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ در مورد GTA 5 با حضور ند لوک (Ned Luke)، شاون فونتانو (Shawn Fonteno) و استیون اُگ (Steven Ogg)، بازیگران این عنوان، به این موضوع اشاره شد که احتمالاً Rockstar در گذشته قصد داشته تا با بازیابی عنوان لغو‌ شده Agent، آن را به صورت یک بسته الحاقی داستانی برای GTA 5 عرضه کند. با این حال، با توجه به موفقیت خیره‌کننده GTA Online، این شرکت در نهایت تصمیم گرفت تا این کار را انجام ندهد و در عوض روی عرضه‌ محتوای جدید بخش آنلاین بازی محبوب خود تمرکز کند.

Rockstar قصد داشته پروژه Agent را در قالب یک DLC برای GTA 5 بازیابی کند - گیمفا

استیون اُگ، بازیگر نقش ترور (Trevor)، عنوان کرد که راکستار چند سکانس را با حضور او ضبط کرده بود که به یک خط داستانی فرعی ارتباط داشت. در این خط داستانی، ترور یک مأمور مخفی است که برای دولت فدرال کار می‌کند. او این شخصیت را به «جیمز باندِ ترور» تشبیه کرد. اُگ گفت که این نسخه‌ ترور همچنان کمی بی‌نظم و قانون‌شکن است، اما تمام تلاشش را می‌کند تا وانمود کند در کارش آدم ماهری است. این بازیگر گفت که در نهایت هیچ اتفاقی برای جلسات ضبط‌شده رخ نداد، چرا که راک‌استار برنامه‌های خود را دنبال نکرد.

تصویری که اُگ از محتوای داستانیِ لغوشده GTA V توصیف کرد، شباهت زیادی به برنامه‌های راکستار برای عنوان لغو شده Agent دارد. شاید برنامه‌ی ساخت یک خط زمانی جایگزین برای GTA V با حضور ترور و گروهش در نقش مأموران فدرال، راهی برای Rockstar بوده تا از بخشی از کاری که قبلاً برای Agent انجام شده بود، استفاده کند. با این حال، به دلیل موفقیت عظیم GTA Online، به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از محتوای این بسته‌الحاقی، به بخش آنلاین بازی منتقل شده باشد.

بازی GTA V در سپتامبر ۲۰۱۳ (شهریور ۱۳۹۲) برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰، در نوامبر ۲۰۱۴ (دی ۱۳۹۳) برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، در آوریل ۲۰۱۵ (فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی و در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شد.

source

توسط funkhabari