ویدیو جدید و جذابی از فیلم اکشن The Fall Guy منتشر شده که بدلکاری‌های هیجان انگیز تیم پشت صحنه را به معرض نمایش گذاشته است.

زمان چندانی به اکران فیلم اکشن و کمدی The Fall Guy (مرد ساده‌لوح) ساخته شده توسط دیوید لیچ باقی نمانده است. اثری با حضور بازیگرانی نظیر رایان گاسلینگ، امیلی بلانت، آرون تیلور-جانسون و هانا وادینگهام که از زمان پخش نخستین تریلر خود به سبب ارائه سکانس‌های اکشن و ناب حسابی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و اساساً به عنوان نامه‌ای عاشقانه به جامعه بدلکاران شناخته می‌شود که همیشه در پشت دوربین حضور داشته و زحماتشان آن‌طور که می‌بایست دیده و قدردانی نشده است.

اثری که در داستان نیز به این قشر توجه کرده و حول محور بدلکار سابقی جریان دارد که دیگر آن شهرت و محبوبیت گذشته خود را ندارد. با این حال ناپدید شدن بازیگری مشهور سبب می‌شود تا این بدلکار سابق باری دیگر وارد میدان شده و برای پیدا کردن وی قدم به مسیری بگذارد که مملو از سکانس‌های اکشن و زد و خورد خواهد بود.

حال امروز ویدیویی از پشن صحنه مرد ساده‌لوح منتشر شده که نه تنها تمام و کمال زحمات و خطرات بدلکاری‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد، بلکه نشان می‌دهد خود شخص رایان گاسلینگ نیز چگونه بسیاری از سکانس‌ها را شخصاً و بدون حضور هیچ بدلکاری انجام داده است.

فیلم The Fall Guy برای اکران در تاریخ ۳ مه (۱۴ اردیبهشت) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari