دسترسی به تمامی‌های بازی‌های منتشر شده برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی، رویای تمامی گیمرها در سراسر جهان و به ویژه ایران است. زیرا پرداخت هزینه برای خرید تک تک این بازی‌ها برای همه امکان‌پذیر نبوده، به ویژه برای پلیرهای ایرانی‌ هزینه خرید بازی‌ها بسیار بالا است. به همین دلیل شرکت مایکروسافت برای رفاه حال مشتریان خود، سرویسی به نام xbox game pass یا گیم پس راه‌اندازی کرده‌است. در این سرویس انواع مختلفی از بازی‌های عرضه شده وجود دارد. که پلیرها می‌توانند به راحتی با خرید اشتراک به بهترین بازی های گیم پس دسترسی داشته باشند.

برای تهیه اکانت گیم پس باید به مجموعه‌های معتبری مانند پارس کنسول مراجعه کنید. در پارس کنسول می‌توانید انواع کنسول‌های بازی، تجهیزات جانبی، بازی‌ها و اکانت‌های مختلف گیم پس یا پلی استیشن پلاس را خریداری کنید. با ما در این مطلب از پارس کنسول برای معرفی بهترین بازی های گیم پس همراه باشید.

معرفی بهترین بازی های گیم پس در سبک های مختلف

تنوع بازی‌های موجود در اشتراک گیم پس به قدری زیاد است که اگر پلیر به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را بازی کنید، باز هم بعد از وقت کم می‌آورد. در حالت کلی پلیرها اکانت‌های اشتراکی را برای دریافت برخی از بازی‌های روز یا خاص که خرید آن‌ها هزینه بالایی دارد انجام می‌دهند. به عنوان مثال پلیرها برای خرید اکانت قانونی اف سی ۲۴ باید هزینه بالایی پرداخت کنند. در حالی که با خرید اکانت‌های اشتراکی مانند گیم پس یا اکسترا می‌توانند علاوه بر fc24 از دیگر بازی‌های جدید و قدیمی نیز لذت ببرند. در ادامه با چند نمونه از بهترین بازی های گیم پس آشنا خواهیم شد. اما قبل از آن بد نیست با سرویس‌های گیم پس ایکس باکس و پلاس اکسترا پلی استیشن آشنا شویم.

آشنایی با سرویس‌های اشتراکی گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید

شرکت مایکروسافت و سونی برای راحتی و تجربه منحصر بفرد برای مشترکین خود (پلیرهای کنسول‌های بازی تولید شده خود) شرایط خاصی را فراهم کرده‌اند. سونی بازی‌های خود را در سرویسی به نام پلی استیشن پلاس و مایکروسافت در سرویسی به نام گیم پس به اشتراک می‌گذارد. تنوع اکانت‌هایی که این دو شرکت در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند به صورت زیر است:

اشتراک پلی استیشن پلاس اشتراک گیم پس
پلی استیشن پلاس اسنشال ایکس باکس گیم پس
پلی استیشن پلاس اکسترا پی سی گیم پس
پلی استیشن پلاس پریمیوم گیم پس آلتیمیت

نوع اشتراک‌ها در هر کدام به صورت ماهانه، سه ماهه و سالانه متفاوت است. برای آشنایی با نوع اشتراک‌ها و هزینه‌های خرید اکانت پلاس اکسترا یا گیم پس به سایت پارس کنسول مراجعه کنید. حال به معرفی بهترین بازی های گیم پس ایکس باکس خواهیم پرداخت.

آشنایی با بهترین بازی های گیم پس رایگان ایکس باکس - گیمفا

۱-    بازی Assassins creed origins با سبک اکشن و علمی- تخیلی

بازی Assassins creed origins در سال ۲۰۲۰ منتشر شد که نسبت به نسخه‌های قبلی کامل‌تر و بهبودیافته‌تر است. این بازی در دو نسخه برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی ارائه شده است و یکی از بهترین بازی های گیم پس به شمار می‌رود. جریان Assassins creed origins در انگلیس بوده و به همین خاطر مناظر زیبایی در روند بازی استفاده شده است. استفاده از مناظر منحصر بفرد انگلیس به جذابیت بازی برای پلیر افزوده است و باعث شده که جزو لیست بهترین بازی های گیم پس قرار گیرد.

۲-    بازی CRUSADER KINGS 3 در سبک استراتژی- نقش آفرینی

در سال ۲۰۲۰ بازی CRUSADER KINGS 3 در سبک نقش آفرینی- استراتژی وارد بازار شد. در این بازی جهان باز، پلیر می‌تواند ساعت‌ها بازی کند و سرگرم شود. از دیگر ویژگی‌های خاص بازی CRUSADER KINGS 3 می‌توانیم به کاربری راحت‌تر، توضیحات بهتر جهت انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌ها و گرافیک منحصر بفرد اشاره کنیم. این بازی به دلیل سبک خاص، داستان زیبا و وسعت دنیای باز، در بین بازی‌های گیم پس محبوبیت بالایی دارد.

۳-    بازی محبوب FORZA HORIZON 5 در سبک رانندگی

برای گیمرهایی که به بازی‌های ماشینی علاقه دارند، فورزا در نوع خود بی نظیر است. سری ۵ بازی FORZA HORIZON 5 در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و به دلیل عالی بودن در تمام زمینه‌ها می‌تواند پلیر را ساعت‌ها سرگرم کند. به همین دلیل مجموعه مایکروسافت این بازی و سری‌های قبلی آن را در اشتراک گیم پس خود قرار داده است. تا پلیرها بتوانند از این بازی ماشینی لذت ببرند.

۴-    بازی خاص it takes two با سبک ماجراجویی و اکشن

بازی it takes two در سال ۲۰۲۱ برای کنسول بازی و پیسی منتشر شد. این بازی که به سبک ماجراجویی و اکشن است تنها به صورت آنلاین یا اسپلیت- اسکرین قابل اجرا است. بازی it takes two حول رابطه یک زوج می‌چرخد که باید از بحران‌ها و مشکلاتی گذر کنند. این بازی تجربه متفاوتی از بازی‌های ماجراجویی در اختیار پلیر قرار می‌دهد که بسیار جالب است.

۵-    بازی جدید Starfield با سبک اکشن- نقش آفرینی

بازی Starfield در سال ۲۰۲۳ منتشر شد که از جنبه‌های خاصی با بازی بتسدا مشابه است. گیم پلی این بازی در خارج از کره زمین رخ می‌دهد و به دلیل سبک جهان باز ویژه‌ای که دارد، تجربه خاصی را در اختیار پلیر قرار خواهد داد. افرادی که به بازی‌هایی مانند اسکایریم و فال وات علاقه داشته‌اند، مطمئنا از Starfield نیز لذت می‌برند. به همین خاطر در لیست بهترین‌های گیم پس، Starfield جای دارد.

آشنایی با بهترین بازی های گیم پس رایگان ایکس باکس - گیمفا

۶-    مجموعه بازی‌های halo در سبک اکشن

مجموعه سری‌های بازی halo از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۱ در بین پلیرها محبوبیت خاصی دارد. برخی افراد یکی از علل محبوبیت ایکس باکس را این بازی و سری‌های مختلف آن می‌دانند. نسخه ابتدایی این بازی (combat evolved)، که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد تا آخرین نسخه آن (infinite) به دلیل سبک بازی متفاوت، تجربه خاصی را به گیمر می‌دهد. مایکروسافت به دلیل محبوبیت halo بین پلیرها مجموعه کامل این بازی را در اشتراک گیم پس خود قرار داده است. این کار ترفندی برای جذب پلیرها به این سرویس است که معامله‌ای دو سر برد برای شرکت و بازیکنان است.

معرفی چند نمونه دیگر از بهترین بازی های گیم پس

بازی‌های موجود در سرویس اشتراکی گیم پس مایکروسافت به قدری زیاد است که می‌توان لیست بسیار طولانی از آن تهیه کرد. به همین دلیل در این قسمت نام چند نمونه دیگر از بهترین بازی های گیم پس را قرار می‌دهیم تا در زمان خرید اشتراک آن اطلاعات کاملی داشته باشید.

A Plague Tale: Requiem Banjo-Kazooie Far Cry 5 FIFA 23
Age of Empires II: Definitive Edition Batman Arkham Knight Deathloop Gears of War
Amnesia Battlefield Crysis Marvel’s Avenger
Among Us Burnout Paradise Remastered Sid Meier’s Civilization VI Microsoft Flight Simulator
Back 4 Blood Chivalry 2 Citizen Sleeper Mortal Kombat 11

خرید اکانت هر کدام از این بازی‌ها هزینه بسیار بالایی برای پلیر خواهد داشت. به همین دلیل برای افرادی که تنوع در سبک بازی‌های ویدیویی را می‌پسندند، خرید اشتراک گیم پس بسیار عالی و به صرفه خواهد بود.

خرید اکانت‌های قانونی با پشتیبانی فعال از پارس کنسول

یکی از بهترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات متنوع در زمینه کنسول‌های بازی، مجموعه پارس کنسول است. علاوه بر فروش کنسول‌های بازی، تجهیزات جانبی و اکانت‌های مختلف، مشاورین و کارشناسان فروش پارس کنسول شما را در انتخاب بهترین اکانت یاری می‌کنند. کافی است سبک مورد علاقه خود را در بازی‌های ویدیویی به کارشناس بگویید تا با توجه به بودجه شما بهترین اکانت گیم پس یا پلی استیشن پلاس را به شما معرفی کند. همچنین باید این مژده را به شما بدهیم که در پارس کنسول به دلیل حذف واسطه‌ها، قیمت‌ها نسبت به بازار پایین‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.

پرتکرارترین سوالات کاربران در مورد بهترین بازی های گیم پس

بهترین بازی های رایگان گیم پس کدامند؟

با تهیه اکانت گیم پس، تمامی بازی‌های موجود در این فضا برای پلیر رایگان خواهد بود. برخی از این بازی‌ها عبارتند از: A Plague Tale: Innocence، Age of Empires Definitive Edition، Battletoads و Forza Horizon 4 Standard Edition.

لیست بازی های گیم پس ۲۰۲۳ را نام ببرید؟

برخی از بازی‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۳ که در اشتراک گیم پس وجود عبارتند از:  Spirit of the North، SteamWorld Build، Clone Drone in the Danger Zone،World War Z: Aftermath، Goat Simulator 3 و Tin Hearts.

لیست بازی های گیم پس التیمیت کدامند؟

تنوع بازی‌های در گیم پس التیمیت بسیار زیاد است. برخی از این بازی‌ها شامل ۷ Days To Die،A Way Out، Battlefield 2042، مجموعه Dead Space، مجموعه Doom و صدها بازی دیگر.

source

توسط funkhabari