به تازگی اولین تصویر از فیلم Superman منتشر شده که دیوید کورنسوت را در قامت سوپرمن نشان می‌دهد.

فیلم «سوپرمن» اولین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که قرار است این دنیای سینمایی را به شکلی تازه و متفاوت تحت هدایت جیمز گان به نمایش در بیاورد. از همین رو، انتظار برای این اثر سینمایی به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان بسیار زیاد است.

حالا پس از مدت‌ها اولین تصویر رسمی از فیلم «سوپرمن» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تصویر دیوید کورنسوت را در قامت پسر کریپتون یعنی سوپرمن نشان می‌دهد که در حال پوشیدن لباس معروف و نمادین خودش است. این تصویر از لحظه‌ای غیرمنتظره از فیلم است و جزئیات بیشتری را از این اثر سینمایی آشکار می‌کند.

فیلم superman
فیلم Superman

اولین نکته غیرمنتظره از این تصویر این است که لحظه خاصی از زندگی کلارک کنت را به نمایش در می‌آورد که کمتر مورد توجه قرار گرفته یا حتی دیده شده است. لباس پوشیدن سوپرمن چیزی است که در هر فیلمی نشان داده نشده است. مطمئنا انتخاب این تصویر از سوی جیمز گان برای انتشار روی این مسئله تأکید دارد که دیوید کورنسوت آماده است تا حضوری برجسته در قامت سوپرمن داشته باشد.

در این تصویر همچنین کاملا مشخص است که کلارک کنت وضعیت آرامی را به عنوان محافظ زمین تجربه نمی‌کند چراکه در پشت سر او به نظر می‌رسد که فاجعه‌ای در انتظار شهر متروپولیس است و سوپرمن در حال آماده شدن برای مقابله با دشمن خودش است.

لباس او نیز چندان تمیز نیست و همین نیز نشان می‌دهد که او قبلا در مبارزه دیگری شرکت داشته است. این تصویر همچنین لباسی که سوپرمن در این فیلم به تن خواهد داشت را برای اولین بار نشان می‌دهد. فیلم «سوپرمن» در تاریخ ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط funkhabari