افشاگر معتبری که به تازگی خبر از رونمایی قریب‌الوقوع Resident Evil 9 داده بود، اکنون محل وقوع اتفاقات آن را نیز افشا کرده است.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی وحشت بقا نداریم اما خبرهایی از محیط آن، یا حداقل محیط احتمالی آن، به گوش می‌رسد. این شایعه توسط داسک گالم (Dusk Golem)، منبعی شناخته شده در زمینه اخبار Resident Evil، منتشر شده است. او در گذشته ثابت کرده‌ که نسبتاً قابل اعتماد است، هرچند که اشتباهاتی نیز داشته است. به عبارت دیگر، همه چیز را با کمی تردید در نگاه کنید. طبق گفته این افشاگر، بازی در یک شهر روستایی جزیره‌ای در جنوب شرق آسیا جریان دارد. گفته می‌شود این مکان به‌طور خاص از سنگاپور الهام گرفته است.

اگر این مکان برایتان آشنا به نظر می‌رسد، باید به یاد داشته باشید که شبیه به محل آخرین بازی سری Resident Evil، یعنی Resident Evil Village است. در حالی که Resident Evil Village در مکانی الهام‌گرفته شده از اروپای شرقی قرار داشت اما باز هم یک شهر کوچک و روستایی بود. اگر بازی‌های Resident Evil 4 و ۵ را بیشتر می‌پسندید، از این بازی لذت خواهید برد اما اگر محیط‌های شهری‌تر مانند Resident Evil 2 را دوست دارید، این بازی ممکن است برایتان ناامیدکننده باشد. در Resident Evil Village، محیط بازی به دلیل جزئیات حیرت‌انگیز، خود دارای یک شخصیت بود. در این بازی تاکید زیادی روی محیط بازی نسبت به دیگر عناوین این سری وجود داشت. هر چند این شایعه این مطلب را نمی‌گوید اما به نظر می‌رسد که برنامه Capcom برای Resident Evil 9 نیز همین باشد.

source

توسط funkhabari