کارگردان بازی Stellar Blade، در کودکی به دلیل فقر زیاد، توانایی خرید کنسول بازی را نداشت. او در مصاحبه‌ای درباره منابع الهام‌بخش خود برای ساخت بازی صحبت کرد.

در جدیدترین قسمت از مجموعه ویدیوهای پلی استیشن با عنوان “Stellar Blade – The Journey”، کیم هیونگ-ته (Kim Hyung-tae)، در مورد ریشه‌های علاقمندی خود به ساخت بازی صحبت کرد. این علاقمندی ظاهراً با پلی‌استیشن ۱ در دوران دانشجویی او شروع شد و در نهایت او را به کارگردان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرد. او گفت:

من در فقر بزرگ شدم و توانایی خرید کنسول بازی را نداشتم و تنها زمانی که دانشجو شدم، توانستم پلی‌استیشن ۱ بخرم. بازی‌هایی مانند Ridge Racer و Final Fantasy را دوست داشتم و این در من اشتیاقی قوی برای ساخت چنین بازی‌هایی ایجاد کرد.

اینکه بازی Stellar Blade به یکی از داغ‌ترین بازی‌های سال، به ویژه در دسته بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۵ تبدیل شود، واقعاً دلگرم کننده است. او گفت:

در کره جنوبی فرصت‌های زیادی برای ساخت بازی‌های کنسولی وجود ندارد. با ساخت Stellar Blade، می‌خواستم نشان دهم که توسعه‌دهندگان کره‌جنوبی هم می‌توانند بازی‌های کنسولی بسازند.

تنها زمان نشان خواهد داد که آیا Stellar Blade به جمع بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۵ خواهد پیوست یا خیر.

source

توسط funkhabari.ir