به تازگی منتقدان واکنش‌های خودشان را نسبت به انیمیشن مورد انتظار و جذاب Inside Out 2 به صورت آنلاین منتشر کردند.

منتقدان به تازگی فرصت آن را پیدا کردند که ۳۰ دقیقه ابتدایی انیمیشن سینمایی Inside Out 2 محصول پیکسار و دیزنی را مشاهده کنند و واکنش آن‌ها نسبت به این اثر سینمایی بسیار مثبت و احساسی بوده است. این اثر سینمایی دنباله‌ای برای فیلم اول محصول سال ۲۰۱۵ میلادی به شمار می‌رود و داستان احساسات رایلی در دوران نوجوانی را مورد کاوش قرار می‌دهد.

منتقدان حاضر در رویداد سینماکان ۲۰۲۴ فرصت آن را پیدا کردند که شاهد ۳۰ دقیقه ابتدایی انیمیشن Inside Out 2 باشند و حالا نیز واکنش‌های خودشان نسبت به این اثر را منتشر کردند. در ادامه نظر برخی از این منتقدان را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمیشن Inside Out 2

اولین واکنش‌ها به انیمیشن Inside Out 2 | تازه و جذاب - گیمفا
انیمیشن Inside Out 2

تسا اسمیت:

پس از دیدن نیم ساعت ابتدایی انیمیشن «درون و بیرون ۲» سر از پا نمی‌شناسم. فیلم اول یکی از آثار محبوب من بود و این اثر نیز دنباله‌ای عالی برای آن است. این اثر بسیار خنده‌دار است، سرعت داستانی خوبی دارد و انیمیشن آن درخشان است. داستان آن نیز بیننده را با خودش درگیر می‌کند و حتی بزرگسالان را با خودش همراه می‌کند.

کاراما:

در سینماکان انیمیشن «درون و بیرون ۲» را دیدم و ایمی پولر توانسته صداپیشگی درخشانی ارائه بدهد. کاراکترهای جدید افسردگی، حسادت و اضطراب بسیار خنده‌دار بودند.

جفری هریس:

در رویداد سینماکان ۲۰۲۴، ایمی پولر به روی صحنه آمد تا به معرفی انیمیشن «درون و بیرون ۲» بپردازد و ۳۰ دقیقه ابتدایی آن را پخش کند. همه کاراکترهای جدید را دوست داشتم و این اثر دنباله‌‎ای بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

اسکات منزل:

انیمیشن «درون و بیرون ۲» همانند بهترین اثر از پیکسار در دهه اخیر است. نیم ساعت اول انیمیشن بسیار خنده‌دار است و مایا هاک در نقش اضطراب توانسته همه توجه‌ها را به خودش جلب کند.

دنیل بپتیستا:

آیو ادبیری در نقش حسادت مطمئنا یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب در انیمیشن «درون و بیرون ۲» خواهد بود. تمام کاراکترها و احساسات تازه معرفی شده در این اثر به خوبی در داستان آن درآمیخته شده‌اند.

جرماین لوسیر:

ما در این نیم ساعت نمایش داده شده از انیمیشن «درون و بیرون ۲» شاهد احساسات تازه بودیم و همچنین برخی از رازهای تاریک و مخفی را نیز کشف کردیم. این انیمیشن واقعا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

منبع: thedirect

source

توسط funkhabari