بر اساس شایعات، عرضه بازی Resident Evil 9 که برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود، به تاریخی دیگر موکول شده است. احتمالا Capcom قبل از عرضه این بازی، یک ورودی دیگر از این سری وحشت بقاء را منتشر خواهد کرد.

گفته می‌شود بازی Resident Evil 9 با بودجه‌ای کلان، از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و طولانی‌ترین پروسه‌ ساخت تاریخ این سری را رقم می‌زند. با این حال، احتمالا Capcom مدت زمان بیشتری را به توسعه این بازی اختصاص دهد و آن را کمی دیرتر از پیشبینی‌های داخلی انجام شده عرضه کند.

داسک گالم (Dusk Golem)، منبع داخلی مشهور Capcom، در دیسکورد گفت اطلاعاتی مبنی بر تاخیر عرضه این بازی به گوش او رسیده است. این اطلاعات همچنین از طریق ResiEvilCentral، صفحه‌ای معتبر مربوط به سری Resident Evil، در پلتفرم X به اشتراک گذاشته شد. بر اساس گزارشات قبلی، این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود.

داسک گالم در ادامه گفت، احتمالا Capcom قبل از انتشار نسخه‌ای شماره دار بعدی، یک بازی دیگر از این سری را منتشر می‌کند. هر چند، گفته وی در حد حدس و گمان بوده و هیچگونه بیانیه رسمی از سوی توسعه‌دهندگان در راستای حقیقت داشتن این موضوع منتشر نشده است.

چندی پیش، این اینسایدر معتبر از جهان باز بودن بازی Resident Evil 9 صحبت کرده بود. باید دید ساختار جهان باز، چگونه در دنیای Resident Evil تعریف خواهد شد.

source

توسط funkhabari