به لطف پیشرفت هوش مصنوعی می‌توانیم شاهد تریلر جذابی از فیلم جدید James Bond با نقش آفرینی هنری کویل و مارگو رابی باشیم. این تریلر در یوتیوب ۳.۵ میلیون بازدید داشته است.

فرنچایز James Bond (جیمز باند) یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین مجموعه فیلم‌های اکشن و جاسوسی در تاریخ سینما محسوب می‌شود که تاکنون توسط بازیگران توانمند و به یاد ماندنی نقش آفرینی شده است. آخرین بازیگری که وظیفه ایفای نقش جیمز باند را در سینما بر عهده داشت، دنیل کریگ نام دارد که با فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) خداحافظی خاطره انگیز و تاثیرگذاری را بر جای گذاشت تا راه را برای حضور یک بازیگر جدید و جوان هموار نماید. بازیگری که شایعات مختلفی حول محور وی جریان داشته و متاسفانه تهیه‌کنندگان این فرنچایز فعلاً قصد رونمایی از او را نداشته‌اند.

با این حال هنری کویل یکی از گزینه‌های محبوب میان طرفداران جیمز باند محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر بارها و بارها خواستار حضور وی در قامت این جاسوس بزن بهادر بوده‌اند. خواسته‌ای که خیلی بعید به نظر می‌رسد رنگ و بوی واقعیت به خود ببیند و این مسئله سبب شده تا کانال یوتیوب KH Studio دست به کار شده و به لطف هوش مصنوعی تریلر جذابی را برای فیلم جدید James Bond تدارک ببیند که از هنری کویل و مارگو رابی بهره برده است.

در ادامه می‌توانید این تریلر غیررسمی را مشاهده نمایید.

هدف این تریلر منتشر شده نمایش هنری کویل در قامت جیمز باندی می‌باشد که گویی برای این نقش زاده شده است. مارگو رابی نیز در قامت “دختر باند” نمایش داده شده که همکاری جذاب و تماشایی را رقم زده است. نکته جالب ماجرا به میزان استقبال مردم مربوط می‌شود که تنها در عرض ۱ هفته، این ویدیو تعداد بازدیدی معادل ۳.۲ میلیون را کسب کرده است؛ بازدید قابل توجهی که شگفتی خبرگزاری‌ها را در پی داشته و رکوردی پرسر و صدا را به لطف بهره گیری از هوش مصنوعی به ثبت رسانده است.

امید می‌رود که تهیه‌کنندگان James Bond تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی دست به کار شده و لااقل از نام بازیگران جدید این فرنچایز رونمایی نمایند.

منبع: گیم‌رنت

source

توسط funkhabari