استودیوی بازی‌سازی Rebel Wolves که اعضای کلیدی آن را توسعه‌دهندگان سابق سی‌دی پراجکت رد تشکیل می‌دهد، با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که نام اولین بازی آن‌ها Dawnwalker خواهد بود.

این استودیو در کنار اعلام نام بازی خود، یک تصویر هنری را به اشتراک گذاشته است که یک شمشیرزن را نشان می‌دهد که در حال پریدن از سایه‌هاست.

استودیوی Rebel Wolves اخیراً Mateusz Tomaszkiewicz، توسعه‌دهنده کهنه‌کار سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) را که سابقه کار روی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیر خلاقیت منصوب کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Dawnwalker در دسترس نیست، اما طبق برخی شایعات گفته می‌شود که این اثر عنوانی در سبک نقش‌آفرینی جهان باز با مضمون فانتزی تاریک است و با استفاده از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود. ظاهراً تصویر جدید منتشر شده به برخی از جزئیات و شایعات قبلی این بازی اشاره دارد. طراحی سیاه و قرمز دارای حالت زیادی خاصی و ظاهراً به توانایی‌های ماوراء طبیعی اشاره می‌کند. همچنین شمشیرزن در این تصویر دارای دست‌های پنجه‌ای است که می‌تواند به این معنی باشد که بازیکنان کنترل یک خون آشام را در دست خواهند گرفت.

با توجه به مشخص شدن نام اولین بازی استودیوی Rebel Wolves انتظار می‌رود در سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از این اثر منتشر شود.


نظر شما در این باره چیست؟

MR147

source

توسط funkhabari