اخیراً گزارش‌های زیادی در مورد مارکوس لهتو (Marcus Lehto) منتشر شده است. او کارگردان هنری Halo: Combat Evolved بود و به شدت در خلق یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های ویدیو گیم در تمام دوران (مستر چیف) مشارکت داشت.

پس از آن، او شرکت Bungie را ترک نمود و استودیوی V1 Interactive را راه‌اندازی کرد که متأسفانه پس از انتشار تنها بازی خود، یعنی Disintegration، مجبور به تعطیلی آن شد. این باعث گشت که مارکوس لهتو به استودیوی جدید سازنده Battlefield، یعنی Ridgeline Games، نقل مکان کند؛ اما او فقط دو سال در آنجا ماند؛ قبل از اینکه تصمیم به ترک آن بگیرد و پس از آن، آشکارا از کارفرمای سابق خود انتقاد کرد. خب او در حال حاضر مشغول به انجام چه کاری است؟ ما به طور قطع نمی‌دانیم؛ اما در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق)، او نوشته که با مشغول کار با موتور Unreal Engine 5 است (احتمالاً یک بار دیگر از موتور Frostbite شرکت EA انتقاد می‌کند) و بیان داشت:

واقعاً دوست دارم که بعد از حدود ۳ سال، دوباره مشغول به استفاده از Unreal Engine باشم. مهارت‌های گذشته‌ام را کنار گذاشتم و به تمام چیزهای فوق‌العاده‌ای که در Unreal Engine 5 وجود دارد، عادت کردم.

متأسفانه، این هیچ سرنخی در مورد کاری که او در حال حاضر انجام می‌دهد، به ما ارائه نمی‌کند. همانطور که سازنده محتوا، Rebs Gaming، اشاره کرده، شایعات زیادی در مورد Halo بعدی که با Unreal Engine 5 توسعه می‌یابد وجود دارد. به خودی خود یک ارتباط بسیار مبهم بین این بازی و مارکوس لهتو به چشم می‌خورد و پست‌های این بازی‌ساز در پلتفرم اجتماعی X، بیش از پیش ما را گیج می‌کنند. می‌توانیم تصور کنیم که مارکوس لهتو می‌خواهد به فرنچایز نمادین خود بازگردد و همچنین، استودیوی ۳۴۳ Industries می‌خواهد دانش او از سری Halo را در اختیار داشته باشد. البته این موارد تنها گمانه‌زنی‌های خالص هستند و ما احتمالاً به‌زودی اخبار رسمی بیشتری در مورد کارفرمای جدید مارکوس لهتو خواهیم شنید؛ اما تعجب نکنید اگر او دوباره مشغول ساخت یک Halo جدید باشد.


منبع: Gamereactor UK

source

توسط funkhabari