طرفداران اخیراً درباره‌ این بحث کرده‌اند که GTA 6 احتمالاً بیشتر از ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد اکثر آن‌ها حاضرند برای این بازی بیشتر از این قیمت هم پرداخت کنند.

با اینکه Rockstar Games هنوز تایید نکرده است که GTA 6 چه زمانی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، اما همچنان مورد انتظارترین عنوان در صنعت بازی است. با تغییر رویه‌ صنعت به سمت قیمت‌گذاری ۷۰ دلاری، انتظار می‌رود این بازی نیز همین رویه را در پیش بگیرد. طرفداران اخیراً در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) درباره‌ قیمت عرضه‌ GTA 6 بحث کرده‌اند. با اینکه بعید است قیمت بازی بیش از ۷۰ دلار باشد، اما طرفداران می‌گویند که در هر صورت آن را خریداری خواهند کرد. به نظر می‌رسد اکثر افراد موافق هستند و می‌گویند که GTA 6 ارزش هر قیمتی را که Rockstar Games تعیین کند، خواهد داشت. یکی از طرفداران نوشت:

اگر لازم باشد ۱۵۰ دلار هم پرداخت می‌کنم. باید بدانید چه ارزشی برای پولی که خرج می‌کنید، دریافت خواهید کرد.

طرفداران، بازی GTA 6 را با عناوینی مانند FIFA مقایسه کرده‌اند که هر سال با تغییرات جزئی منتشر می‌شود. آن‌ها می‌گویند که اگر بازیکن برای چنین بازی‌هایی حاضر است ۷۰ دلار بپردازد، بازی GTA 6 می‌تواند قیمت درخواستی ۱۵۰ دلاری را توجیه کند. در موارد خاص، کاربرانی با اشاره به دلایلی مشابه، موافقت خود را با پرداخت ۲۰۰ دلار هم اعلام کرده‌اند. با این حال، هنوز اقلیتی وجود دارند که این ایده را سرگرم‌کننده نمی‌دانند و می‌گویند که تنها نام GTA چنین قیمت‌های گزافی را توجیه نمی‌کند.

طرفداران همچنین استدلال کرده‌اند که تا زمان عرضه‌ بازی GTA 6، تورم حتی بدتر هم خواهد شد. اگر عرضه‌ بازی تا سال ۲۰۲۶ به تعویق بیفتد، این کمپانی ممکن است قیمت آن را بالاتر از ۷۰ دلار تعیین کند و این باعث شروع یک روند جدید خواهد شد. در نهایت، Rockstar Games می‌تواند هر قیمتی را که دوست دارد تعیین کند؛ اما بعید است که این استودیو از روند‌های صنعت منحرف شود. انتظار می‌رود بازی GTA 6 رکوردها را در کل صنعت بشکند؛ بنابراین تیم سازنده نیاز چندانی به افزایش قیمت‌ها نخواهند داشت.


منبع: Tech4Gamers

source

توسط funkhabari