کمپانی تایوانی MSI به تازگی نسل جدیدی از فن‌های خود با نام MPG EZ120 ARGB را معرفی نموده که فاقد کابل بوده و از ساز و کار مغناطیسی برای اتصال به یکدیگر استفاده می‌کند. استفاده از فن‌های بدون کابل موجب سادگی فرآیند مونتاژ کیس شده و جلوه‌ای زیبا به ظاهر کیس کاربران می‌بخشد.

این روزها فن یک جز ثابت از سیستم‌های کامپیوتری است و بدون داشتن تعدادی از آنها بسیار دشوار است تا بتوان کارایی و سلامت سیستم را در طولانی مدت حفظ کرد. البته می‌توان از فن‌ها افزون بر خنک سازی، برای افزایش زیبایی سیستم نیز استفاده کرد.

اینجاست که فن‌های مجهز به نورپردازی ARGB وارد می‌شوند. MSI به عنوان یک برند مطرح در زمینه تجهیزات گیمینگ شناخته می‌شود که فن‌های خنک‌کننده قدرتمندی را برای کیس‌های خودش روانه بازار کرده است.

فن‌های MPG EZ120 ARGB بدون نیاز به کابل کشی​

این برند پرآوازه به تازگی از فن‌های جدید MPG EZ120 ARGB رونمایی کرده که دارای طراحی مغناطیسی بوده و دیگر برای نصب آنها نیازی به کابل‌کشی نیست. فن‌های جدید MSI از ساز و کار مغناطیسی برای اتصال به هم بهره برده و زحمت و پیچیدگی مونتاژ کیس‌های کامپیوتری را به حداقل می‌رسانند.

برای اتصال این فن‌ها به هم از پورت ۷ پین JAF اختصاصی و انحصاری کمپانی MSI استفاده شده که از هدرهای ARGB و فن سیستم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین ۳۳ ال ای دی به خوبی روی تیغه و قاب این فن چیده شده‌اند تا جلوه و ظاهر زیبایی را برای کاربران فراهم کنند.

فن‌های MPG EZ120 ARGB را می‌توان در تعداد زیادی به هم چسباند و از قدرت خنک‌کنندگی آنها نهایت استفاده را برد. این فن‌ها به بلبرینگ داینامیکی مجهز شده که میزان اصطکاک را به حداقل رسانده تا طول عمر آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

فن‌های MPG EZ120 ARGB با هر پلتفرمی سازگار بوده و می‌توان از آنها روی خنک‌کننده مایع AIO نیز استفاده کرد. طراحی ۹ تیغه این فن‌ها می تواند هوا را با فشار ۲.۵۶ mmH2O به جریان در آورده و تا حجم زیادی از هوا (معادل ۷۳.۸۲ CFM) جابجا شود.

از ویژگی‌های اصلی فن‌های جدید MSI می‌توان به نویز بسیار کم، نورپردازی و LEDهای پر تعداد آن اشاره کرد که در کنار کنترلر کارآمد یک مجموعه قابل قبول از زیبایی و کارایی را ارائه می‌کند.

فن‌های MPG EZ120 ARGB با پلتفرم نورپردازی MSI Mystic Light با ۱۶.۸ میلیون رنگ سازگار بوده و با استفاده از نرم‌افزار MSI Mystic Light می‌توانید کنترل کامل نورپردازی سیستم خود را در دست بگیرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

در انتها باید گفت که فن‌های MPG EZ120 ARGB برند MSI با گارانتی معتبر همراه است و در بسته‌های سه تایی به بازار عرضه شده تا بتوانید وضعیت سیستم خنک‌کننده خود را به صورت حرفه‌ای ارتقا داده و از اجرای بازی‌ها در محیط خنک و زیبا لذت ببرید.

source

توسط funkhabari