تصویر هنری جدیدی از فیلم مورد انتظار Deadpool & Wolverine به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

استودیو مارول در جریان برگزاری مراسم سینماکان ۲۰۲۴ به معنای واقعی کلمه برای فیلم Deadpool & Wolverine (ددپول و ولورین) سنگ تمام گذاشت و نشان داد که با یکی از مهمترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های سینمایی تاریخ فرنچایز MCU طرف هستیم که می‌تواند به عنوان ناجی ژانر ابرقهرمانی در دوره و زمانه امروز وارد میدان شده و مخاطبین خسته از کلیشه‌های پرتکرار را باری دیگر به وجد بیاورد. اثری که میزبان حضور ولورین هیو جکمن و وید ویلسون رایان رینولدز در کنار یکدیگر خواهد بود.

یکی از نکاتی که تقریباً باید آن را قطعی دانست، حضور چندین و چند نسخه متفاوت از شخصیت وید ویلسون در Deadpool & Wolverine می‌باشد که به لطف ایده جهان‌های موازی محقق خواهد شد؛ رویکردی که استودیو مارول پیشتر با فیلم دکتر استرنج ۲ آن را انجام داد که البته آنطور که می‌بایست جواب نگرفت.

حال اندی پارک به عنوان رئیس بخش توسعه بصری استودیو مارول در شبکه توییتر تصویر هنری جدیدی از وید ویلسون را منتشر کرده که به عنوان بخشی از کتاب Deadpool and Wolverine: The Art of the Book محسوب می‌شود؛ کتابی که برای انتشار در ماه اکتبر برنامه ریزی شده و حاوی تصاویر و اطلاعاتی از ساخته شان لوی خواهد بود. تصویر منتشر شده را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید که احتمالاً مربوط به ددپول دنیای اصلی MCU خواهد بود.

تصویر جدیدی از فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد - گیمفا

فیلم Deadpool & Wolverine برای اکران در تاریخ تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari