به دنبال موفقیت سریال تلویزیونی Fallout که از شبکه‌ی آمازون پرایم پخش شد، هیجان پیرامون این بازی‌های پساآخرالزمانی نیز در سراسر جهان دوباره به راه افتاده است.

استودیوی Bethesda در همین چند هفته‌ی گذشته، با رونمایی از به‌روزرسانی نسل بعدی مورد انتظار برای بازی Fallout 4 و عرضه‌ی یک به‌روزرسانی قابل توجه برای Fallout 76، حسابی طرفداران را هیجان‌زده کرد.

این فرنچایز افسانه‌ای، بر سر زبان‌ها افتاده و روزهای خوبی را سپری می‌کند. موج ایجاد شده باعث شد تا تعداد بازیکنان بازی‌های Fallout 4 و Fallout 76 در برخی پلتفرم‌ها دو برابر و تعداد بازیکنان Fallout 3 نیز با رشدی ۲۰۰ درصدی مواجه شود.

در پلتفرم استیم، با افزایش تب و تاب بازی‌های Fallout، تعداد کاربران همزمان Fallout 76 و Fallout 4 در یک هفته‌ی گذشته، دو برابر شده. در زمان نگارش این متن، تعداد پلیرهای Fallout 4 از ۱۸ هزار به ۴۳ هزار نفر و تعداد پلیرهای Fallout 76 از ۱۰ هزار نفر به ۱۹,۱۴۶۱ نفر رسیده است.

با بالاترین تعداد بازیکنان همزمان بازی Fallout 76 روی استیم از سال ۲۰۲۰ به بعد طرف هستیم، اما بازی Fallout 3 حتی رشد بیشتری را نسبت به دو عنوان آخر این فرنچایز تجربه کرده و از ۸۱۳ پلیر به ۲,۵۰۱ پلیر رسیده است.

استودیوی Bethesda هم‌اکنون روی بازی The Elder Scrolls VI کار می‌کند و Fallout 5 در دست ساخت قرار ندارد.

source

توسط funkhabari