طبق برخی گزارش‌ها، رهبران سابق استودیوی ۳۴۳ Industries کمپین بازی Halo Infinite را نابود کرده‌اند.

یک تولیدکننده محتوا به نام Rebs Gaming که به خاطر گزارش اخبار مربوط به سری بازی‌های Halo شناخته می‌شود، متذکر شده است تیم توسعه‌ی کمپین Infinite به صورت ایزوله و بدون همکاری با سایر بخش‌های استودیو مشغول ساخت بازی بوده و این موضوع به فرسودگی آن‌ها منجر شده است.

طبق صحبت‌های Rebs Gaming، مدیران سابق استودیوی ۳۴۳ بر این باور بودند که با افزایش نیروی انسانی می‌توان مشکلات را حل کرد، اما این رویکرد همکاری و نوآوری در طراحی بازی را تقویت نمی‌کند. تیم سازنده کمپین بازی از نبود همکاری و عدم دریافت توضیح در مورد تصمیمات مخرب رنج می‌برد که باعث تشدید مشکلات شد. همچنین، برخلاف رویکرد تست گسترده در کمپین‌ نسخه‌‎های قبلی سری Halo، هیچ تست خارجی‌ای برای Infinite صورت نگرفت. تست داخلی بازخوردهایی را ارائه می‌داد تا اینکه رهبران استودیو ناگهان این تست‌ها و جلسات حمایتی را متوقف کردند.

طبق گفته‌های این یوتیوبر، عدم مشارکت رهبری استودیوی ۳۴۳ در تست بازی، پیشرفت آن را بیش از پیش کند کرد. تیم کمپین که فرسوده و تحت فشار بود، تلاش کرد تا با برگزاری رویدادهای یک هفته‌ای برنامه‌نویسی گروهی (Hackathon) روحیه‌ی خود را تقویت کند که نتایج خوبی مانند نمونه‌ی اولیه‌ی Starfighter در بر داشت. با این حال، رهبری استودیو این رویدادها را لغو کرد و نمونه‌های اولیه را کنار گذاشت که باعث وخیم‌تر شدن روحیه‌ی تیم شد. این اتفاق به نوبه‌ی خود عاملی برای فرسودگی بیشتر منابع نیز به حساب می‎آمد.

پیش از این گزارش شده بود که استودیوی ۳۴۳ هیچ بسته‌الحاقی داستانی‌ای برای کمپین Halo Infinite در دست ساخت ندارد. این گزارش با اطلاعات بالا تأیید می‌شود، که نشان می‌دهد این پروژه هرگز از مرحله‌ی تحقیق و توسعه (R&D) فراتر نرفته است.

طبق گفته‌ جیسون شرایر (Jason Schreier) و جز کوردن (Jez Corden)، شایعات قبلی در مورد کنار گذاشته شدن بسته‌های الحاقی داستانی Halo Infinite به این دلیل است که چنین محتویاتی از ابتدا وجود نداشته‌اند. استودیوی ۳۴۳ در حال حاضر روی بخش چندنفره‌ی بازی تمرکز دارد و هیچ بسته‌الحاقی داستانی برای Halo Infinite در دست ساخت نیست.

شایعات اولیه به این موضوع اشاره داشتند که قبل از خروج بانی راس (Bonnie Ross) از استودیو، جوزف استانن (Joseph Staten) در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی چند بسته‌الحاقی داستانی کوچک با یک تیم توسعه‌ مجزا بود تا داستان بازی Halo Infinite را طی ماه‌ها یا حتی سال‌ها گسترش دهد. طبق این شایعه‌، برنامه مذکور زمانی متوقف شد که پیر هینتز (Pierre Hintze) و افراد کلیدی جدید پس از خروج Ross وارد استودیو شدند.

source

توسط funkhabari