کارگردان شاون لوی به تازگی بیان کرده که فیلم Deadpool & Wolverine نسبت به دو اثر قبلی متفاوت است.

رویداد سینماکان ۲۰۲۴ میلادی به تازگی به پایان رسیده و در آنجا نیز بسیاری از استودیوها از آثار آینده خودشان رونمایی کردند و یکی از همین استودیوها نیز کمپانی دیزنی بوده است. ارائه بسیار بزرگی از آثار دیزنی در این رویداد وجود داشت که شامل فیلم Deadpool & Wolverine از استودیو مارول می‌شد.

در این رویداد، کارگردان شاون لوی درباره این اثر سینمایی و همچنین شایعات مربوط به آن صحبت کرده است. این کارگردان در مصاحبه خودش آشکار کرده که این اثر سینمایی تازه، فیلم «ددپول ۳» نیست. او گفته:

من هر روز که روی توسعه داستان فیلم «ددپول و ولورین» کار می‌کردم، احساس برتری و افتخار می‌کردم چراکه این اثر با حضور دو بازیگر سینما برجسته در دو نقش نمادین است. این فیلم همچنین یک فرصت به من داد. این فیلم با اینکه سومین فیلم از ددپول است اما فیلم «ددپول ۳» نیست. این فیلمی متفاوت است که درست همانند عنوانش حول محور ددپول و ولورین است. این فیلم سعی ندارد که چیزی را از دو فیلم قبلی این مجموعه کپی کند. آن‌ها فیلم‌های بسیار خوبی بودند اما این فیلم یک ماجراجویی دو نفره است.

فیلم deadpool & wolverine
فیلم Deadpool & Wolverine

سکان کارگردانی فیلم «ددپول و ولورین» را شاون لوی در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز رت ریس و پل ورنیک قلم زده‌اند. در حال حاضر جزئیات چندانی درباره داستان این اثر در دست نیست اما شایعات و اشاره‌های بسیار مهیجی حول آن وجود داشته است.

در این اثر سینمایی رایان رینولدز بار دیگر نقش ددپول را بازی می‌کند و هیو جکمن نیز پس از خداحافظی از این نقش، بار دیگر نقش ولورین را به تصویر می‌کشد. فیلم «ددپول و ولورین» در تاریخ ۲۶ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari