پروژه سینمایی مورد انتظار The Glassworker به عنوان نخستین انیمیشنی از سینمای پاکستان محسوب می‌شود که به صورت دستی طراحی و خلق شده است.

محبوبیت روزافزون دنیای انیمه و انیمیشن سبب شده تا کشورهای جدیدی پا به عرصه گذاشته و تغییر و تحولات قابل توجهی را در آثارشان به ارمغان بیاورند. مسئله‌ای که پای سینمای کشور پاکستان را نیز به میدان باز کرده تا هنرمندان این کشور اسلامی انیمیشن جذاب و منحصر به فردی تحت عنوان The Glassworker (شیشه‌گر) را تدارک ببینند که تماماً به صورت دستی طراحی و ساخته شده است؛ رویکردی که در مدیوم انیمیشن و کشور پاکستان برای نخستین‌بار به وقوع پیوسته است.

اثری به کارگردانی عثمان ریاض و ساخته شده توسط استودیو انیمیشن‌سازی مانو که به سبب طراحی منحصر به فردش از حال و هوای انیمه‌ای برخوردار بوده که در کشوری الهام گرفته از پاکستان جریان دارد. جایی که پسری به نام وینسنت به عنوان فرزند یک شیشه‌گر با موضوعاتی همچون عشق در گیر و دار جنگ و فراز و نشیب‌های اخلاقی دست و پنجه نرم می‌کند. محتوا و تصویری که یادآور ساخته‌های استودیو چیبلی برای مخاطبین خواهد بود.

حال امروز نخستین تریلر از این انیمه/انیمیشن زیبا منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

عنوان The Glassworker در کنار انیمیشن‌های بزرگ هالیوودی نظیر Transformers One، Inside Out 2 و Moana 2 در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی به نمایش در خواهد آمد تا مخاطبین برای نخستین‌بار شاهد ساخته هنری پاکستانی‌ها باشند. اثری که برای اکران در ماه ژوئیه امسال برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari