سونی به تازگی تاریخ اکران چندین اثر خود از جمله Kraven The Hunter و Karate Kid را به تعویق انداخته است.

فیلم سینمایی Kraven The Hunter (کرون شکارچی) به کارگردانی جی.سی چاندور و بر اساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکام، مت هالووی و ریچارد ونک توسعه یافته است. این اثر اقتباسی سینمایی از شخصیتی به همین نام است که توسط استن لی فقید و استیو دیتکو فقید خلق شده است. این فیلم ششمین اثر در دنیای عنکبوتی سونی خواهد بود.

پیش‌تر فیلم Kraven The Hunter قرار بود ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای برود؛ اما سونی تصمیم به تعویق این اثر گرفته و حال فیلم Kraven The Hunter در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳)، یعنی تاریخی که پیش‌تر قرار بود دیگر اثر سونی، یعنی فیلم Karate Kid اکران شود به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

همچنین اکران فیلم Karate Kid (پسر کاراته‌کا) که به کارگردانی جاناتان انتویستل و بر اساس فیلمنامه‌ای راب لیبر توسعه یافته است به تاریخ ۳۰ ماه مه ۲۰۲۵ (۹ خرداد ۱۴۰۴)، یعنی پس از انتشار آخرین فصل Cobra Kai منتقل شده است. این فیلم ششمین عنوان در فرنچایز Karate Kid خواهد بود و کراس‌اوری است بین ریمیک فیلم اول Karate Kid با بازی جکی چان که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و سریال Cobra Kai که ادامه‌ی داستان چهار فیلم اولیه‌ی این سری را پیگیری می‌کند.

با این حال این دو اثر تنها آثار سونی نیستند که تاریخ انتشار آن‌ها جابه‌جا شده است. اکران فیلم ترسناک They Listen (آن‌ها گوش می‌دهند) به کارگردانی و نویسندگی کریس وایتز به ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳)، تاریخ انتشار قبلی فیلم Kraven The Hunter منتقل شده است.

همچنین انتشار Animal Friends (دوستان حیوانات) که یک اثر هیبریدی بین انیمیشن و لایواکشن است نیز با تأخیر مواجه شده است. این اثر که به کارگردانی پیتر آتنسیو و به نویسندگی کوین بورُز و مت میدر تولید شده است برای اکران در ۱۵ اوت ۲۰۲۵ (۲۴ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

source

توسط funkhabari