سگ فیلم Anatomy of a Fall توانسته توجه بسیار زیادی به خودش جلب کند و حالا نیز برنامه‌ای حول محور آن ساخته خواهد شد.

فیلم فرانسوی «آناتومی یک سقوط» در مراسم اسکار سال ۲۰۲۴ میلادی در پنج بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود اما یکی دیگر از جنبه‌های این اثر سینمایی بود که توانست توجه همه را به خودش جلب کند و آن سگ حاضر در فیلم به نام مسی از نژاد Border Collie است.

نقش‌آفرینی این سگ در این اثر سینمایی به عنوان یکی از بهترین حضورهای حیوانات در تاریخ سینما توصیف شده و حالا این سگ قرار است بار دیگر به جلوی دوربین بیاید. بنا بر گزارش‌های تازه منتشر شده، مسی قرار است در برنامه‌ای حضور داشته باشد که اتفاقات آن در جشنواره فیلم کن سال جاری جریان دارد.

از آنجا که این سگ در فرانسه به دنیا آمده و به همراه صاحب خودش در نزدیکی پاریس زندگی می‌کند، این سریال می‌تواند جالب باشد. این نمایش یک برنامه کوتاه است و با اینکه هنوز جزئیات زیادی از آن در دست نیست اما گفته شده که در آن، این سگ هر سوالی را از مهمانان برنامه می‌پرسد.

این برنامه Messi: The Cannes Film Festival from a Dog’s Eye View نام دارد و هشت قسمت یک دقیقه‌ای دارد و از شبکه‌های مختلف فرانسوی پخش خواهد شد. رافائل مزراهی نیز صداپیشگی مسی را در این برنامه و سریال هشت قسمتی برعهده خواهد داشت.

منبع: collider

source

توسط funkhabari