دونالد گلاور هنرمند مشهور و پرمشغله آمریکایی در نظر دارد تا با کمدینی به نام زک فاکس دست به ساخت انیمه‌ای جدید بزند.

چند سالی می‌شود که بالاخره هالیوود پتانسیل واقعی دنیای انیمه را درک کرده و محبوبیت بی‌سابقه این مدیوم سبب شده تا کمپانی‌های مختلفی به آن ورود کرده و ساخت آثاری گوناگون را بر عهده بگیرند تا با ترکیب المان‌های شرقی و داستان‌سرایی غربی بتوانند مخاطبین خاص خود را پیدا نمایند و حال این صنعت بزرگ و پرزرق و برق پای یکی از مشهورترین هنرمندان آمریکایی را به ماجرا باز کرده است.

دونالد گلاور بازیگر و موزیسین مشهور آمریکایی که اخیراً با نقش آفرینی در بازسازی تلویزیونی آقا و خانم اسمیت حسابی جنجالی ظاهر شد، در همکاری با کمدین ۳۳ ساله‌ای به نام زک فاکس قصد دارد تا انیمه‌ اختصاصی خود را تولید نماید. خبر تولیدی که خود وی شخصاً در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با یک برنامه رادیویی حول محور تولید آلبوم موسیقی آخر خود اعلام کرده است.

البته که ساخت این انیمه بدون عنوان حتی آغاز هم نشده و در ابتدای مسیر خود قرار دارد. با این حال با توجه به شیوه کاری دونالد گلاور و زک فاکس می‌توان انتظار اثری کمدی محور را داشت. محبوبیت دنیای انیمه تنها به ورود دونالد گلاور به این مدیوم محدود نشده و ستاره سری فیلم‌های کرید یعنی مایکل بی. جردن نیز طی سال‌های اخیر دست به کار شد و انیمه‌ای علمی تخیلی تحت عنوان Gen:Lock را تولید نمود که با نقدهای قابل قبولی روبرو شده است.

دونالد گلاور روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. او نه تنها به صورت همزمان مشغول ساخت آلبوم موسیقی آخر خود و همچنین توسعه یک انیمه کاملاً جدید می‌باشد، بلکه ایفای نقش در سریال جدید جنگ ستارگان حول محور شخصیت لاندو را نیز بر عهده داشته و همچنین تولید در ساخت فیلم بیوگرافی “۲۱ سویج” نیز نقش خواهد داشت.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari