پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر انتشارات بتسدا (Bethesda)، پس از نزدیک به ۲۵ سال کار، این شرکت را ترک می‌کند. با گیمفا همراه باشید.

هاینز که یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های شرکت ناشر The Elder Scrolls و Fallout است، روز دوشنبه این خبر را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کرد. او نوشت:

پس از ۲۴ سال، به این نتیجه رسیدم که دوران حضورم در بتسدا به پایان رسیده است. من بازنشسته می‌شوم، فصل جدیدی از زندگی‌ام را با کشف علایق و احساسات خود آغاز خواهم نمود و زمان بیشتری را برای لذت بردن از زندگی صرف خواهم کرد.

این تصمیمی نبود که من به راحتی یا با سرعت به آن رسیده باشم، اما پس از تجربه‌ای شگفت‌انگیز که با انتشار باورنکردنی Starfield به اوج خود رسید، به نظر می‌رسد زمان مناسبی باشد.

این موضوع قطعاً و به هیچ‌وجه خداحافظی نیست. عشق من به بتسدا و طرفداران آن هیچ‌گاه از بین نرفته و من هرگز از عضویت در این جامعه باورنکردنی که با آن رشد کرده‌ام، دست نخواهم کشید.

از صدها و هزاران طرفداری که در طی ۲۴ سال گذشته ملاقات کرده‌ و با آن‌ها صحبت کرده‌ام تشکر می‌کنم. انرژی، خلاقیت و حمایت شما بخش بزرگی از سفر من بوده است. مشتاقانه منتظر هستم تا قسمت بعدی ماجراجویی را در کنار شما تجربه کنم.

کار کردن با افراد، تیم‌ها و استودیوهای شگفت‌انگیز در بتسدا بزرگ‌ترین تجربه زندگی من بوده است. من به طور باورنکردنی به هر کاری که با هم انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم و واقعاً از دیدن چیزهای شگفت‌انگیزی که آن‌ها در آینده خلق خواهند کرد هیجان‌زده هستم.

بتسدا در بیانیه خود از هاینز به خاطر نقش مهمی که در رشد و پیشرفت شرکت ایفا کرده است، تمجید کرد. در این بیانیه آمده که:

حضور عمومی پیت تنها بخش کوچکی از نقش او در بتسدا بود. شیوه‌ای که او به ما نشان می‌داد به ارزش‌هایی که او در اینجا پرورش داده بود، یعنی اصالت، صداقت و شور و شوق، منتقل می‌شد.

کمک‌های او در ساخت بتسدا و تبدیل خانواده استودیوهای آن به سازمانی جهانی که امروز هستیم، همواره جدایی‌ناپذیر بوده و دید او ما را به جلو هل داد و سخت‌کوشی او الهام‌بخش ما شد.

ما از ۲۴ سال رهبری او سپاسگزاریم و برای او در فصل بعدی زندگی‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. دلمان برایت تنگ خواهد شد، پیت!

پیت هاینز، مدیر انتشارات بتسدا، پس از ۲۴ سال این شرکت را ترک می‌کند.

هاینز اندکی پس از انتشار Starfield، کمپانی بتسدا را ترک می‌کند. Starfield اولین بازی این کمپانی از زمان تصاحب شرکت مادر آن یعنی زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) توسط مایکروسافت (Microsoft) در سال ۲۰۲۱ است.

Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) منتشر شد، اما بازیکنانی که نسخه Premium یا Constellation آن را پیش‌خرید کرده بودند، توانستند پنج روز زودتر بازی را شروع کنند.

در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور)، ناشر آن ادعا کرد که RPG علمی-تخیلی مورد بحث به ۱۰ میلیون بازیکن رسیده و به بزرگترین عرضه در تاریخ بتسدا تبدیل شده است.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari